  • Data: 2006-01-17 04:51:31
    Temat: Re: Tak działa obsługa pewnego banku w Warszawie.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    zdegustowany wrote:
    > Witam

    > To nie była pomyłka tylko celowe wprowadzenie w błąd:
    Generalnie to się pieniaczysz.

    > 1. trzykrotnie dopytywałem czy to co mówi konsultantka to prawda

    No i co z tego.
    Bardziej się liczy fakt, czy coś ci się do zwrotu należy czy też coś
    masz wpłacić, a nie to że babka w przeciągu kilku minut spojrzałą nie
    tam gdzie trzeba.

    Zrozumiałbym cie, gdyby babka ci powiedziała, że coś jest do wypłaty i
    masz sie po to zjawić osobiście i domgałbyś się zwrotu kosztów przyjazdu
    po coś czego nie ma.

    > 2. jak się okazało że nie będę nic wypłacał to nagle powstały zaległości
    zaległości były od samego początku, zresztą sam to przyznałeś, że o tym
    wiesz

    > 3. po konsultacji na zapleczu konsultantka obróciła monitor żebym nie widział
    > co na nim widać

    też bym odwrócił, bo się jeszcze pieniacz przczepi do jakichś innych
    cyferek na monitorze i będzie się domagał wypłaty tego co zobaczył
    mimo,że to np. była data, a nie kwota.