  • 31. Data: 2014-10-11 15:41:29
    Temat: Re: Tablet od Paribasa - Wielki CHOOY
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" m1afja$oat$...@n...news.atman.pl

    > Nie spiesz się tak - nie powiedzieli KIEDY tej "reszcie" klientów dadzą - LOL
    > - konto o ile pamiętam trzeba utrzymać przez rok,
    > więc troche czasu mają ;)

    Mnie obojętne, kiedy dadzą -- mogą od razu, bezzwłocznie. ;)
    Mogą nawet bez zakładania konta -- po co mają przemęczać się. ;)

    Kopania często mówił o 'przemęczaniu się'.
    Ten sam Kopania, który obecnie tworzy ,,prawo'' w Białymstoku.
    ,,Prawo'' -- którego elementem jest nieczytanie dowodów sądowych
    przez sędziów. Przez jedną sędzię? -- przez SSR Martę Kiszowarę?
    Oby tylko przez tę jedną. I oby ta SSR w zamian za swe nieczytanie
    trafiła do biura podawczego, zamiast na ,,wyższy szczebel wtajemniczenia''.
    ,,Prawo'' pozbawione kontaktów z rzeczywistością. :)

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/rez/

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/rez/dok
    umentacjamedyczna.mp3
    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/rez/dok
    umentacjamedyczna.wav
    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/rez/dok
    umentacjamedyczna.zip

    sędzia> artykuł 232 mówi, że to strony przedstawiają dowody, z których
    sędzia> wywodzą skutki prawne; tym dowodem jest dokumentacja medyczna

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/rez/_MG
    166651b.PNG <-- skan wyniku rezonansu
    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/rez/166
    65.jpg <-- fotka odpisu tegoż wyniku
    umieszczonego w aktach sprawy

    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/OpiniaU
    zupelniajaca_MG_6660.png <-- na to powołuje się sędzia
    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/prawowy
    pukla.wav <-- tu wypowiada swe słowa, wskazujące na to,
    że wg niej skolioza to wypukliny
    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/prawowy
    pukla.mp3 <-- tego nie ma, ale postawię
    (zamiana WV na MP3 trwa -- może nawet minutę... tu minuta, tam minuta...)
    http://leszekc.w.tkb.pl/Overmax/renta/Zespol/prawowy
    pukla.zip <-- aby łatwiej ściągnąć

    sędzia> zwracam uwagę, że pan biegły, w opinii głównej, podniósł kwestie tych
    sędzia> wypuklin w uzasadnieniu także formułując to w sposób medyczny także
    sędzia> prawowypukłej właśnie kręgosłupa tak używa to

    -=-

    IMO bank przed rozgłoszeniem informacji o promocji powinien był
    [chyba jest taki czas -- przedprzeszły czy aż ;) zaprzeszły?...]
    zastanowić się nad zyskami płynącymi z promocji -- i tak skonstruować
    promocję aby zyskać na niej. Skoro zyskuje -- mogę pójść mu ,,na rękę''
    i tez założyć konto, aby dostać tablet. Uczciwa współpraca -- oni mają
    to, czego chcą (czyli moje konto w ich banku) a ja mam to, co chcę (czyli
    tablet) w zamian za swój udział.

    A minister Szczurek też coś z tej współpracy ma dla siebie -- fragment
    tabletu (może obudowę, może gniazdo na SIMkę czy mikroSD) odbiera na
    potrzeby własne...

    BTW podatków -- proponuję opodatkowanie sztućców. Zarówno
    samych sztućców, jak i posłigiwania się nimi.

    -=-

    Do banku -- jeśli bank chce, mogę konto założyć, aby dostać w zamian
    tablet. (założyć konto i spełnić dodatkowe, rozsądne warunki)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 32. Data: 2014-10-11 18:49:29
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    xbartx wrote:

    > Generalnie nieźle się pogrążyli i chyba im się tego typu konkursów
    > odechce, bo jak ktoś się uprze to dalej będzie cisnął zgodnie z tym co
    > jest w regulaminie tej 'promocyjnej sprzedaży'. Było nie było współczuję
    > osobą odpowiedzialnym, bo ostatnie kilka dni mieli niezła jazdę po
    > bandzie i to bez trzymanki ;)

    A może jesteśmy świadkami jakiejś wewnętrznej rozgrywki w tej korporacji?
    Ot, był jakiś nielubiany manager średniego szczebla, który akurat mógł
    akceptować tego typu akcje marketingowe. Może ktoś mu wmanipulował na jego
    odpowiedzialność taką akcję - oczywiście specjalnie po to, żeby się owego
    kogoś pozbyć.

    --
    Wysłane z pola.

  • 33. Data: 2014-10-11 19:05:13
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 11/10/2014 18:49, janek z pola wrote:

    > Wysłane z pola

    Wyssane z palca?
    Trop dobry ;)

  • 34. Data: 2014-10-11 20:25:12
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-10-11 10:36, xbartx pisze:

    > Generalnie nieźle się pogrążyli i chyba im się tego typu konkursów
    > odechce

    No cóż - pogrążyli się na własne życzenie
    trzeba ponosić odpowiedzialność za własne słowa/czyny
    Ktoś ten regulamin wypocił a ktoś inny zapewne go zatwierdził ...

    Swego czasu ojciec opowiadał mi jak za swoich czasów szkolnych
    kupował wyprawke do szkoły w sklepie u żyda.
    Kiedy zorientował się że sprzedawca wydał mu za dużo reszty
    wrócił do sklepu ją zwrócić - ale sprzedawca (żyd) nie przyjął jej
    twierdząc że to niemożliwe aby się pomylił ;)

    - czyżby wiedział coś, o czym nie wie duży bank ?

    Pozdro

  • 35. Data: 2014-10-12 15:24:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" m1bsm0$5si$...@n...news.atman.pl

> [...]
    zwrócić - ale sprzedawca (żyd) nie przyjął jej
    > twierdząc że to niemożliwe aby się pomylił ;)

    Ten dowcip znam od lat w różnych wersjach -- zwykle bankier
    przedwojenny wydaje o 100 złotych za dużo. Ktoś (gazeta?)
    przeprowadził niedawno eksperyment polegający na wydawaniu
    reszty zbyt obficie, to znaczy dorzucaniu do reszty takiego
    banknotu, który został użyty przez kupującego. Nie chcę szukać
    a nie pamiętam dokładnie, ale chyba 4+6 -- cztery osoby przyjęły
    za dużo a 6 osób zwróciło nadmiar.

    Jak mi pracowniczka Auchan rabowała wieszaki do majtek, patrzyłem
    spokojnie -- gdy pomyliła się, dzięki czemu każde majtki staniały
    o 1 pln, też nie kwękałem.

    Ale jak po kupnie (zwykle sprawdzam stan wózka z paragonem) okazywało
    się, że mam nadmiar (kefir -- kilka razy, i to litrowy, czekolady)
    lub inne przedmioty (na przykład złączki, które jakoś zaplątały się,
    choć ich nie kupowałem) to zwracałem (nierzadko wracając z parkingu)
    lub dopłacałem. Po co mam okradać karmiące mnie hipermarkety?...
    Nawet zwierzę celowo nie gryzie ręki karmiącej...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 36. Data: 2014-10-12 18:20:08
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    > Ten dowcip znam od lat w różnych wersjach -- zwykle bankier
    > przedwojenny wydaje o 100 złotych za dużo.

    Skoro twierdzisz ze znasz, to opowiem Ci inny ...

    Jakis czas temu kasjerka w Biedronie sie walneła i wydała mi za duzo o
    jakies 20 zeta
    zorientowałem sie dopiero w domu, i nie kcialo mi się juz wracać
    Poszedłem na drugi dzień, bo mi szkoda było kasjerki zeby dopłacała z
    własnej kieszeni.
    Ponieważ nie było jej na zmianie - poszedłem do kierowniczki sklepu aby
    zwrócić zapewne powstałe "manko" na kasie i dowiedziałem się .....że już
    to zaksięgowali w straty ;)

    > Po co mam okradać karmiące mnie hipermarkety?...
    > Nawet zwierzę celowo nie gryzie ręki karmiącej...

    No cóż .. pozostawiam bez komentarza ;)

  • 37. Data: 2014-10-12 19:21:53
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 10 Oct 2014 14:58:31 +0200, Pete napisał(a):

    > Wiesz jaki płacz był? Bo się okazało, że trzeba było zrobić coś około
    > 1300 przelewów :D

    To trzeba było zrobić coś takiego:
    https://www.youtube.com/watch?v=kHkMaWZFePI
    tylko do wysyłania przelewów ich aplikacją :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 38. Data: 2014-10-12 23:10:16
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-10-12 o 19:21, Borys Pogoreło pisze:

    > To trzeba było zrobić coś takiego:
    > https://www.youtube.com/watch?v=kHkMaWZFePI
    > tylko do wysyłania przelewów ich aplikacją :)

    Tylko że numery docelowe musiały być unikalne, więc nie było tak prosto :P

    --
    Pete

  • 39. Data: 2014-10-13 12:00:50
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 12 Oct 2014 23:10:16 +0200, Pete napisał(a):

    > Tylko że numery docelowe musiały być unikalne, więc nie było tak prosto :P

    W sumie ciekawy projekt. I nawet z potencjalną nagrodą na końcu :)
    Niech no tylko ogłosza coś podobnego...

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 40. Data: 2014-10-17 18:23:47
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 09/10/2014 13:20, mx wrote:
    > Właśnie dostałem maila, że się nie zakwalifikowałem. Ilość była
    > limitowana. Ale mnie wyrolowali!

    Wygląda, że trzeba się wycofać, ogłaszam konkurs na zmianę tematu tego
    wątku. Dziś PAN PARIBAS napisał:

    "Witaj
    jeszcze raz dziękujemy za wybór naszego Banku, otwarcie rachunku i
    udział w Sprzedaży Premiowej "IKonto Paribas z Tabletem". Zgodnie z
    wcześniejszą komunikacją potwierdzamy prawo do otrzymania nagrody -
    tabletu Samsung Galaxy Tab P3 Lite SM-T110.
    ... w przyszłym tygodniu otrzymasz od nas informację o dokładnym
    terminie wysyłki swojej nagrody.

    Serdecznie pozdrawiamy i dziękujemy za zrozumienie,

    Bank BNP Paribas"