  • 11. Data: 2013-10-25 22:52:47
    Temat: Re: Tablet lub Kindle od GO
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 21:35:35 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > widzę, że wszystkie niuansy oferty wyłapaliście, a i tak
    >
    > zainteresowanych jest sporo...
    >

    > ludzie mają konta w różnych dziwnych PKO BP i innych gdzie płacą za
    >
    > konto, kartę, przelewy i dostęp do netu...często grubo ponad 20 zł/m-c
    >

    > a tutaj, jak spełni warunki, to płaci tylko 9,99 zł za wszystko i
    >
    > jeszcze prezent dostaje ;-)
    >

    > normalnie miód, malina!
    >

    > --
    >
    > pozdrawiam
    >
    > RobertS

    Ludzie, którzy mają konto w PKO BP to zazwyczaj tacy, co dawno temu założyli
    konta i nie chce im się d.. ruszać albo dla nich PKO to wielki, solidny, taki
    prawdziwy bank. Jak już ktoś zmienia konto to znaczy, że na tyle chce mu się
    grzebać w ofertach, żeby znaleźć jednak coś rozsądnego. Stąd dziwi mnie to
    "spore zainteresowanie". Może społeczeństwo 1) nie umie liczyć 2) zbyt łase
    na prezenciki?

  • 12. Data: 2013-10-26 00:59:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    faktycznie zdecyduje się na udział w promocji?W dniu piątek, 25 października 2013
    21:35:35 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > widzę, że wszystkie niuansy oferty wyłapaliście, a i tak
    > zainteresowanych jest sporo...
    59 sprzedanych ofert na gruponie to spore zainteresowanie?
    A jak myśliusz ilu z tych 59 faktycznie zdecyduje sie na udział w "promocji"?

  • 13. Data: 2013-10-27 13:34:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" l4eh69$qks$...@s...man.poznan.pl

> [...]
    > 20 zł/m-c

    > a tutaj, jak spełni warunki, to płaci tylko 9,99 zł za wszystko i jeszcze prezent

    PKO BP SA to bank dla leniwych, ;) którzy nie lubią biegów z przeszkodami,
    skoków i podskoków wzwyż, uników warunkujących przeżycie i innych wyczynów...
    Tam zakładasz konto i bank je powadzi, bacząc, aby Ci nie nadepnąć na jakiś
    odcisk tak zwany, czego nie uświadczysz w GO?... :)

    GO dąży do tego, aby Ci nadepnąć na odcisk, a nawet prowadzi wywiady,
    aby wiedzieć, gdzie deptać, aby nie deptać bezskutecznie. :)

    Rzeczony tablet to mizeria. :) IMO bank nie dokłada do niego,
    ale odwrotnie -- zarabia właśnie na tej ,,wisience''.

    Opłaty w PKO BP? Inteligo niedawno dawał niezłe wisienki za założenie
    konta. Co więcej -- to właśnie Inteligo (będąc już częścią PKO) dał
    przykład, dodając (jako prekursor/pionier -- przed 10 laty) prenumeratę
    czasopism do swoich kont.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2013-10-27 21:32:19
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > "spore zainteresowanie". Może społeczeństwo 1) nie umie liczyć 2) zbyt łase

    uwierz mi, że spora część klientów PKO to ludzie zupełnie młodzi, którzy
    założyli konto na studiach, a teraz z automatu przekształcono im konto w
    coś z aktualnej oferty

    nie liczą to fakt, ale też są mało mobilni...czasem zarabiają 1200 i nie
    przeszkdadza im to, że wydają 20-30 zł miesięcznie na opłaty bankowe

    a złożyć drugie konto lub przenieść obecne, to takie łatwe

    gdyby klienci byli bardziej mobilni (chociaż w połowie jak ludzie z pbb)
    to oferta banków byłaby inna

    ps
    ciekawe ilu zostanie w Mille z dobrym kontem w styczniu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2013-10-27 22:53:28
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > 59 sprzedanych ofert na gruponie to spore zainteresowanie?
    > A jak myśliusz ilu z tych 59 faktycznie zdecyduje sie na udział w "promocji"?

    nie interesuje mnie grupon, widzę "na żywo" jak się klienci decydują i
    podpisują papiery

    uważasz, że nie warto zmienić konta, za ktore się płaciło ok. 20 zł/m-c
    na takie, które będzie kosztowało 10 zł/m-c i jeszcze suvenira przyjąć?

    oczywiście można powiedzieć, że przecież są konta (z podstawowymi
    usługami bankowymi) za 0 zł (bo przecież są), ale ludzie widać lubią
    prezenty dostawać ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2013-10-28 02:21:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" l4jt8l$k1$...@s...man.poznan.pl

    > uwierz mi, że spora część klientów PKO to ludzie zupełnie młodzi, którzy założyli
    konto na studiach,

    [..]

    > czasem zarabiają 1200

    Na rękę czy na jeden palec? A może na całe
    ciało, ale na jeden dzień czy jeden tydzień?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2013-10-28 10:36:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 22:53:28 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
    > uważasz, że nie warto zmienić konta, za ktore się płaciło ok. 20 zł/m-c
    > na takie, które będzie kosztowało 10 zł/m-c i jeszcze suvenira przyjąć?
    A 20zł za miesiąc to o jakim banku myślisz?

  • 18. Data: 2013-10-28 20:57:09
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-10-28 10:36, Kris pisze:
    > A 20zł za miesiąc to o jakim banku myślisz?

    naoglądam się wyciągów do oporu i ludzie płacą za:
    - prowadzenie konta,
    - dostęp do internetu,
    - przelewy,
    - kartę debetową (opłata roczna lub miesięczna),
    - wypłaty z bankomatów itp...
    (pomijam wszelkiej maści ubezpieczenia, sprawdzanie salda i inne)

    w skrajnych przypadkach w ten sposób potrafili wydać nawet do 40 zł/m-c

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 19. Data: 2013-10-28 21:30:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 października 2013 20:57:09 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > w skrajnych przypadkach w ten sposób potrafili wydać nawet do 40 zł/m-c
    Nazwe banku/banków podasz? Moga być te za 20zł ale chetnie o tym za 40 zł tez
    poczytam. Tylko nie jakies niszowe a te "dla mas" poproszę.

  • 20. Data: 2013-10-29 10:02:30
    Od: Zibo <z...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 października 2013 21:32:19 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > uwierz mi, że spora część klientów PKO to ludzie zupełnie młodzi, którzy
    >
    > założyli konto na studiach, a teraz z automatu przekształcono im konto w
    >
    > coś z aktualnej oferty

    No tak. Kredyt studencki albo stypendium.

> [...]
    >

    > a złożyć drugie konto lub przenieść obecne, to takie łatwe
    >

    > gdyby klienci byli bardziej mobilni (chociaż w połowie jak ludzie z pbb)

    Niemobilni stanowią większość. Działania banków dążą ku temu, żeby zarobić na
    tej większości. Póki tracą na mobilnej mniejszości (wiadomo, że to uogólnienie)
    ja jestem zadowolony :)