  • 1. Data: 2013-10-25 15:23:25
    Temat: Jak wypłacić gotówkę z karty przez transakcję
    Od: Marek <f...@f...com>

    Witam,
    limit wypłat gotówkowych w kk jaką posiadam jest równy połowie całego
    limitu karty. Jeśli karta na limit 10k, to tylko 5k można max.
    wypłacić w bankomacie, reszta tylko przez transakcję kartą (z tej
    karty nie można robić przelewów). Czy jest jakiś serwis płatności (
    oprócz paypal), za pomocą którego mogę dokonać takiej operacji:
    usługodawca przekieruowuje mnie do formularza płatności kartą, podaje
    nr karty oraz nr konta docelowego oraz kwotę, dokonuje płatności,
    operator pobiera kasę z karty (ew. prowizję) i przelewa środki na
    wskazany nr rachunku.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2013-10-25 15:28:11
    Temat: Re: Jak wypłacić gotówkę z karty przez transakcję
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 15:23:25 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    > limit wypłat gotówkowych w kk jaką posiadam jest równy połowie całego
    > limitu karty. Jeśli karta na limit 10k, to tylko 5k można max.
    > wypłacić w bankomacie,

    Wypłacasz środki z KK w bankomacie?
    W sumie kto bogatemu zabroni.
> [...]
    > nr karty oraz nr konta docelowego oraz kwotę, dokonuje płatności,
    > operator pobiera kasę z karty (ew. prowizję) i przelewa środki na
    Żabka.
    http://www.zabka.pl/pl/uslugi/drobne-rachunki,4

  • 3. Data: 2013-10-25 15:30:49
    Od: luc <b...@g...de>

> [...]
    >
    > nr karty oraz nr konta docelowego oraz kwotę, dokonuje płatności,
    >
    > operator pobiera kasę z karty (ew. prowizję) i przelewa środki na

    Możesz sprawdzić skycash, ale tam chyba miesięczny limit zasileń z karty to 2k pln...

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2013-10-25 16:13:08
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu piątek, 25 października 2013 15:30:49 UTC+2 użytkownik luc napisał:
    > Możesz sprawdzić skycash, ale tam chyba miesięczny limit zasileń z karty to 2k
    pln...

    Ale w SkyCash jest 1,9% prowizji za wpłatę kartą, pomijam już ten miesięcy limit i 2
    zł za wypłatę, więc póki co Płaz rządzi.
    http://www.skycash.pl/cennik.html

    Jest jeszcze YetiPay, gdzie wpłata kartą jest już darmowa, ale za to wypłata kosztuje
    aż 2% od kwoty wypłaty.
    https://www.yetipay.pl/uzytkownik/oplaty.html

  • 5. Data: 2013-10-25 17:08:06
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2013-10-25, Kris <k...@g...com> wrote:

    [...]

    > Wypłacasz środki z KK w bankomacie?
    > W sumie kto bogatemu zabroni.

    Przy braku prowizji za wypłatę, czy "rozpatrzenie/uruchomienie" to karta
    bywa paradoksalnie tańsza niż kredyt gotówkowy z 5-8% prowizji
    i ubezpieczeniem. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2013-10-25 17:18:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Oct 2013 06:28:11 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > http://www.zabka.pl/pl/uslugi/drobne-rachunki,4

    Jak mnie wkr. serwisy, które mają wersje mobilne które
    uniemożliwiają otwarcie linka, którego nie ma w wersji mobilnej.
    Strony nie da się otworzyć w telefonie, więc mam pytanie: czyli po
    prostu wydrukować sobie taki druk do zapłaty (taki sam jaki drukuję
    płacąc na poczcie) ze swoim nr rachunku i iść do żabki z kartą?

    --
    Marek

  • 7. Data: 2013-10-25 17:28:29
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-25 17:18, Marek pisze:

> [...]
    > otworzyć w telefonie, więc mam pytanie: czyli po prostu wydrukować sobie
    > taki druk do zapłaty (taki sam jaki drukuję płacąc na poczcie) ze swoim

    A po co Ci ten druk? Idziesz do Żabki i podajesz (z głowy) numer konta,
    nazwę odbiorcy i tytuł przelewu. (Hint: może to być Twoje własne konto)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 8. Data: 2013-10-25 17:55:53
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Oct 2013 17:28:29 +0200, sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    wrote:
    > A po co Ci ten druk? Idziesz do Żabki i podajesz (z głowy) numer
    konta,
    > nazwę odbiorcy i tytuł przelewu. (Hint: może to być Twoje własne
    konto)

    Myśłałem, że bez druku nie przejdzie :).

    --
    Marek

  • 9. Data: 2013-10-28 15:59:22
    Od: Marek <f...@f...com>

    wrote:
    > A po co Ci ten druk? Idziesz do Żabki i podajesz (z głowy) numer
    konta,
    > nazwę odbiorcy i tytuł przelewu. (Hint: może to być Twoje własne
    konto)

    Nie da się ad hoc, każą założyć jakaś kartę klienta, podać pesel. A
    ja chce zapłacić rachunek kartą płatniczą bez tych ceregieli.
    W oddziale PKO też się nie da bo oni tylko umieją wypłacić gotówkę z
    karty (u mnie to nie działa bo limit gotówki przekroczony) i dopiero
    wpłacić na wskazany rachunek.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2013-10-28 16:13:16
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-28 15:59, Marek pisze:
    > konta,
    > konto)
    >
    > Nie da się ad hoc, każą założyć jakaś kartę klienta, podać pesel. A ja
    > chce zapłacić rachunek kartą płatniczą bez tych ceregieli.

    No to wybacz, to tak jakbyś chciał się nawalić, a nie pić tego świństwa :)
    Ochrona przed praniem pieniędzy, albo co.

    > W oddziale PKO też się nie da bo oni tylko umieją wypłacić gotówkę z
    > karty (u mnie to nie działa bo limit gotówki przekroczony) i dopiero
    > wpłacić na wskazany rachunek.

    Oddziały PKO służą do zamykania konta, wyłącznie.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.