  • 1. Data: 2013-10-24 20:27:10
    Temat: Cash back w sklepie za 200 zł pozwala uniknac opłaty za konto internetowe mille?
    Od: mietek <b...@w...pl>

    dalej dziala ten patent? Nie wiem czy wyrobie sie do konca mies. z 250zł a szkoda
    byłoby placic za karte. Wyciagniecie kasy z kasy zadziala?

  • 2. Data: 2013-10-24 20:32:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    mietek <b...@w...pl> writes:

    > dalej dziala ten patent? Nie wiem czy wyrobie sie do konca mies. z 250zł a szkoda
    byłoby placic za karte. Wyciagniecie kasy z kasy zadziala?
    Obawiam się, że nie. (Ale pewności nie mam).

    KJ
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2013-10-24 20:56:38
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    mietek wrote:
    > dalej dziala ten patent? Nie wiem czy wyrobie sie do konca mies. z
    > 250zł a szkoda byłoby placic za karte. Wyciagniecie kasy z kasy
    > zadziala?

    W leroy cos kup a pozniej oddaj, nie wiem jak regulamin na zwrot, oddac mozesz
    i po roku (to samo ikea), a jak nie masz tych sklepow w okolicy to zatankuj
    komus/sobie auto po korek.

  • 4. Data: 2013-10-24 21:31:57
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-10-24 20:56, forestdumb pisze:
> [...]
    nie zadziała już naprawili ten "błąd"

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2013-10-25 18:58:44
    Od: dziadek <a...@w...pl>

    Tak na marginesie i poza tematem: chyba już pora pożegnać się z tą kartą. Od nowego
    roku karta będzie bezwarunkowo płatna.

  • 6. Data: 2013-10-25 21:36:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-10-25 18:58, dziadek pisze:
    > Tak na marginesie i poza tematem: chyba już pora pożegnać się z tą kartą. Od nowego
    roku karta będzie bezwarunkowo płatna.

    debetówka również? myślałem, że tylko za KK będą bezwzględnie liczyć i
    nie będzie już cashbacku...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2013-10-26 00:15:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" l4eh89$qks$...@s...man.poznan.pl

    > debetówka również? myślałem, że tylko za KK będą bezwzględnie liczyć i nie będzie
    już cashbacku...

    IMO Mille nie jest bezwzględny -- raczej dysponuje nadmiarem dobrego
    humoru. :) IMO łatwo uzyskać zwolnienie z opłaty za KK w Mille.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2013-10-26 18:11:31
    Od: dziadek <a...@w...pl>

    > debetówka również? myślałem, że tylko za KK będą bezwzględnie liczyć i
    > nie będzie już cashbacku...
    >
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Tak tak, właśnie o debetówkę tu chodzi, tą z pionowym nadrukiem ;)
    Nie dość, że zabierają 1% moneyback, to jeszcze okładają ją bezwarunkową opłatą...

    Ja już oddałem im tą kartę. Do końca roku zastanawiam się nad całkowitym pożegnaniem
    się z milenijną bankowością (mam KI i DK z dwoma debetówkami).
    Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2013-10-26 18:18:57
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2013-10-26 18:11, dziadek pisze:

> [...]
    pożegnaniem się z milenijną bankowością (mam KI i DK z dwoma debetówkami).

    Ja mam Dobre Konto. Podobno cashback mają zabrać, ale wydaje się, iż
    nadal będzie konto i karta za darmo (przy wpływach 1000zł i 1
    transakcji), a biorąc pod uwagę, iż można wypłacać z każdego bankomatu w
    PL, wydaje się ta propozycja - mimo wszystko - dość ciekawą na tle
    konkurencji. Sam jeszcze nie podjąłem decyzji czy się żegnać z Millenium
    czy nie ;-)

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2013-10-27 12:24:47
    Od: Mietek <b...@w...pl>

    W dniu sobota, 26 października 2013 18:18:57 UTC+2 użytkownik S napisał:

> [...]
    >
    > PL, wydaje się ta propozycja - mimo wszystko - dość ciekawą na tle
    >
    > konkurencji. Sam jeszcze nie podjąłem decyzji czy się żegnać z Millenium

    W syncu mam to samo, a jeszcze mi płacą (5% CB). Jak przestaną to dalej będę miał za
    darmo, bez żadnych, póki co, ograniczeń. Wtedy można przenieść wynagrodzenie na
    Rozsądne a Synca dalej mieć do wypłat.

    Ale fakt - jeśli ktoś dużo korzysta z bankomatów to DK ciągle nie będzie takie złe.