  • 11. Data: 2004-01-30 20:35:22
    Temat: Re: Przelew z mbanku do Multi też 50 groszy
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > Hmm, a namiary jakoś takie same:

    No i? Co to ma wspólnego z tym co napisałem?

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich 'Z Kampinosu*PL'

  • 12. Data: 2004-01-30 20:39:34
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:bvedo2$2bl$1@topaz.icpnet.pl>
    dnia 30 styczeń 2004, RobertSA wstukał(a)

    > 7...@n...onet.pl,

    > I to az 2 razy.

    Ten drugi raz wysłał jak nic na ekranie nie widział.

    > Przelew do Multi (i in. BRE) idzie przez centrum rozliczeniowe BRE razem z
    > paczkami do KIR, a oplaty i prowizje sa naliczane w ramach systemu mBanku.
    > Za oprogramowanie takich wyjatkow musieliby pewnie dodatkowo zaplacic, wiec
    > stad byc moze taka decyzja.

    A tak sobie zapytam: ktoś może wskazać, gdzie (dla mBanku) jest
    definicja przelewu zewnetrznęgo/wewnętrznego?

    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem

  • 13. Data: 2004-01-30 21:00:45
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:1t401abff6i3131n3e8%sal@hell.hell.pl>
    dnia 30 styczeń 2004, Przemysław Maciuszko wstukał(a)

    > No i? Co to ma wspólnego z tym co napisałem?

    A nic :-[.
    Jak masz wątpliwości to zapytaj się w BFG ile stracisz mając
    jednocześnie odpowiednie kwoty na kontach w mBanku i MultiBanku gdyby
    BRE Bank SA padł.

  • 14. Data: 2004-01-30 21:42:44
    Temat: Re: TOT ;)
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    RobertSA :)))

    Serdeczne Gratulacje Robercie!!! :)))
    Jak się czujesz w nowej formie prawnej?;-)))
    Jesteś jeszcze w 100% swoim udziałowcem?
    Kiedy wchodzisz na WGPW?
    Jakie plany na przyszłość? może Robert SA Inc ?;-)))
    Trzymam kciuki! :)

    pzdr. St.

  • 15. Data: 2004-01-30 21:50:23
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    S.T. wrote:
> [...]
    > Jesteś jeszcze w 100% swoim udziałowcem?
    > Kiedy wchodzisz na WGPW?
    > Jakie plany na przyszłość? może Robert SA Inc ?;-)))

    Ale czy spółka cywilna nie byłaby właściwsza? Przynajmniej na początek ;-)

    Bogdan B.

  • 16. Data: 2004-01-30 21:53:52
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    7...@n...onet.pl,
    S.T. <n...@p...onet.pl>:

    > Serdeczne Gratulacje Robercie!!! :)))
    Dziekuje, ale nie smiecmy tutaj na pbb :)

    (Musialem zmienic nick, bo tamten okazal sie byc zajety.)

    EOT

    --
    Robert

  • 17. Data: 2004-02-01 13:06:41
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Niestety Multi to odrębny bank, chociaż również należy do grupy BRE. Więc
    mBank prawdopodobnie będzie pobierał 0,50 zł za przelew do Multi.

  • 18. Data: 2004-02-01 13:41:06
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl> wrote in message
    > Niestety Multi to odrębny bank, chociaż również należy do grupy BRE. Więc
    > mBank prawdopodobnie będzie pobierał 0,50 zł za przelew do Multi.

    Niestety jestes w bledzie. mBank, MultiBank i BRE Bank to jeden i tan sam
    bank :). Przelewy do Multi faktycznie beda platne :(. Bezplatne sa tylko
    przelewy w obrembie jednego oddzialu BRE Banku tj. oddzialu o numerze
    rozliczniowym 11402004. Przelewy do innych oddzialow beda platne.
    IMHO pobieranie oplaty za takie przelewy jest juz przesada.

    Pozdrawiam
    Maciej

  • 19. Data: 2004-02-01 15:28:06
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    No właśnie chodzi o to, że te oddziały zostały powołane przez BRE Bank, ale
    formalnie są traktowane jako samodzielne banki. Dlatego przelew z mB do MB
    będzie zaksięgowany jako przelew zewnętrzny pomiędzy dwoma różnymi
    oddziałami detalicznymi BRE Banku.

    BTW Tak naprawdę jako pierwszy oddział detaliczny został uruchomiony
    MultiBank, a dopiero potem mBank. Wyszło tak, że najpierw na rynek wszedł
    mBank, a potem MultiBank. Komplet informacji na ten temat jest tutaj:
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=988006&banki=74

  • 20. Data: 2004-02-01 16:14:08
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:bvj5uu$9om$1@atlantis.news.tpi.pl>
    dnia 1 luty 2004, Paweł Nyczaj wstukał(a)

    > No właśnie chodzi o to, że te oddziały zostały powołane przez BRE Bank, ale
    > formalnie są traktowane jako samodzielne banki.

    Przez BFG również?