  • 11. Data: 2006-07-04 12:15:13
    Temat: Re: TFI Arka - dostep online
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    VigoX napisał:
    > ok czyli zeby wygodnie kozystac z tego funduszu musze otworzyc rachunek w
    > BZWBK ktory z kolei bedzie mnie miesiecznie jakas kwote kosztowac.
    > Dziekuje za rzeczowe odpowiedzi. ;-)

    Jeśli masz konto transakcyjne w portalu Allegro to wygodniej wyrobić
    sobie AlleKartę - www.allekarta.pl Kosztuje 25 złotych (płatne w 3-cim
    roku używania karty - pobierają z rachunku). Nie dość, że zyskujesz
    kartę, traktowaną jako VISA Classic, którą możesz dokonywać płatności
    m.in. przez Internet to również masz dostęp elektroniczny do systemu
    BZWBK24 - www.bzwbk24.pl a za pośrednictwem tego systemu nie tylko
    podglądasz transakcje dokonane kartą, ale także możesz korzystać z
    innych usług bankowych BZWBK przez Internet.

    K.

  • 12. Data: 2006-07-04 12:26:34
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > ok czyli zeby wygodnie kozystac z tego funduszu musze otworzyc rachunek w
    > BZWBK ktory z kolei bedzie mnie miesiecznie jakas kwote kosztowac.
    > Dziekuje za rzeczowe odpowiedzi. ;-)

    rachunek nie bedzie cie nic kosztowal, musisz tylko wybrac taki bezplatny

    korzystam wlasnie z takiego - 0 zł za prowadzenie rachunku, Allekarta
    rowniez gratis

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    moge rowniez dokonywac operacji na FI Arka - bez oplat za korzystania z
    bankowosci
    elektronicznej

  • 13. Data: 2006-07-04 13:42:24
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    A może zamiast zakładać Konto24.pl założyć tylko Konto Oszczędnościowe?

  • 14. Data: 2006-07-04 14:03:50
    Temat: Re: Re: TFI Arka - dostep online
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Próbowałeś konwersji, działa przez internet?
    tak, ostatnio to robilem kilka razy w ta i spowrotem :)
    bez oplat :]

    na pewno byl niekompetentny :)

  • 15. Data: 2006-07-04 22:48:38
    Od: Krzysztof <k...@w...pl>

    Dnia Tue, 04 Jul 2006 13:40:41 +0200, Seba napisal/a:

    > Próbowałeś konwersji, działa przez internet?
    Działa, działa.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 16. Data: 2006-07-05 18:33:17
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Krystek* napisał(a):

    > Jeśli masz rachunek u nich i/lub AlleKartę z podglądem transakcji na
    > niej przez Internet to możesz (po udaniu się do oddziału BZWBK)

    Mam właśnie taką konfigurację. Po co ,,udawać się do oddziału BZWBK''
    skoro otwarcie rejestru jest dostępne w serwisie online?

    Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
    GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
    With money you can buy a clock, but not time.

  • 17. Data: 2006-07-06 07:57:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marek Szapajko wrote:

    > Mam właśnie taką konfigurację. Po co ,,udawać się do oddziału BZWBK''
    > skoro otwarcie rejestru jest dostępne w serwisie online?

    A jak chcesz sobie aktywować dostęp elektroniczny ? (Bo to zdaje się
    było pytanie autora wątku)

    KJ

  • 18. Data: 2006-07-06 09:35:27
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Kamil Jońca napisał:

    > A jak chcesz sobie aktywować dostęp elektroniczny ? (Bo to zdaje się
    > było pytanie autora wątku)

    No właśnie. Kopertę z kodami do kanałów dostępowych do rachunku i tak
    trzeba odebrać w placówce banku.

    K.

  • 19. Data: 2006-07-06 14:55:43
    Od: Marek Szapajko <f...@t...pbz>

    *Kamil Jońca* napisał(a):

    > A jak chcesz sobie aktywować dostęp elektroniczny ? (Bo to zdaje się
    > było pytanie autora wątku)

    Umowę o Allekartę *chyba* można zawrzeć korespondencyjnie --- kurierem.
    Pewności nie mam, bo sam załatwiałem to w oddziale.

    Marek Szapajko .... http://www.szapajko.republika.pl .... Zażółć gęślą jaźń
    GG: 208353 ....... OdROTuj email: echo f...@t...pbz | tr 'a-z' 'n-za-m'
    With money you can buy a bed, but not sleep.

  • 20. Data: 2006-07-06 15:03:10
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marek Szapajko wrote:

    > Umowę o Allekartę *chyba* można zawrzeć korespondencyjnie --- kurierem.
    Ale tu nie chodzi o umowe o allekarte, tylko o BZWBK24, a tu już
    http://www.allekarta.pl/static/pdf/regulamin_BZWBK24
    _ludnosc.pdf dział
    III sugerowałby tylko oddział

    KJ