  • 1. Data: 2006-07-04 08:14:23
    Temat: Nadchodzą duże zmiany w przelewach!
    Od: "FW" <f...@W...gazeta.pl>

    Przelew bankowy dotrze na rachunek odbiorcy po trzech dniach, a przelew
    zlecony na poczcie po czternastu.

    Dodatkowo nawet nie zauważyłem, a tu po cichu drożeją przelewy bankowe.
    Najtańszy kosztuje pięć złotych, inne powyżej pięciu złotych od jednego
    przelewu.

    Koszmar? Drożyzna a bankach? Opłaty nie dojdą na czas?!
    Na szczęście rachunki można opłacać szybko tanio i wygodnie w kasach
    hipermarketów Geant, o czym zostałem poinformowany w stosownej ulotce w/w
    marketu. :-)

  • 2. Data: 2006-07-04 09:47:36
    Temat: Re: Nadchodzą duże zmiany w przelewach!
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    FW napisał(a):
    > Przelew bankowy dotrze na rachunek odbiorcy po trzech dniach, a przelew
    > zlecony na poczcie po czternastu.

    Gdzie, od kiedy, skąd wiesz?.

    Chociaż, właśnie miałem pisać że coś jakby elixir wziął wakacje bo:
    - w czwartek przelałem kasę z multibanku na kartę kredytową. przelew
    dotarł dopiero dzisiaj.
    - wczoraj w okolicach 12:00 przelew z mbanku do multibanku - do teraz
    nie ma (a wg. wszelkich prawideł powinien być już od rana)

    p. m.

  • 3. Data: 2006-07-04 10:02:47
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > - wczoraj w okolicach 12:00 przelew z mbanku do multibanku - do teraz nie
    > ma (a wg. wszelkich prawideł powinien być już od rana)

    splacalem wczoraj citka z konta w Multi i kasa dotarla na czas = jeszcze
    wczoraj

    nie zauwazylem zadnych opoznien

    pozdr
    RobertS

  • 4. Data: 2006-07-04 10:17:44
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    mvoicem wrote on 2006-07-04 11:47:

    > Gdzie, od kiedy, skąd wiesz?.

    Czytałeś cały post FW? Pewnie wie to z ulotki reklamowej 'Genuanta' :-)

    Michał M

  • 5. Data: 2006-07-04 10:45:04
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    MrMrooz napisał(a):

    > Czytałeś cały post FW? Pewnie wie to z ulotki reklamowej 'Genuanta' :-)

    Wiesz, normalnie bym olał, gdyby nie to że moje ostatnie 2 przelewy sie
    zachowują tak jakby ulotka prawdę mówiła :)

    p. m.

  • 6. Data: 2006-07-04 22:44:07
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

> [...]
    > - wczoraj w okolicach 12:00 przelew z mbanku do multibanku - do teraz
    > nie ma (a wg. wszelkich prawideł powinien być już od rana)

    Mam dokladnie takie same numery , przelew o 13 z mbanku w multi ksiegowany
    jest dopiero nastepnego dnia shic !!!!!
    Dlatego jade do bankomatu wyplacam z mbanku i wplacam z wplatomatu .
    Transakcja z zaksiegowaniem jakies 40 minut .

    J.

  • 7. Data: 2006-07-05 08:11:28
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    fotomania.pl napisał(a):
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Mam dokladnie takie same numery , przelew o 13 z mbanku w multi ksiegowany
    > jest dopiero nastepnego dnia shic !!!!!

    To jest akuratn normalne. Bo w mbanku ostatnia sesja wychodząca jest o
    13:25 i pewnie na nią już nie zdążasz, więc pieniądze powinny być o 12 w
    multi.

    p. m.

  • 8. Data: 2006-07-05 21:07:50
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 05 Jul 2006 10:11:28 +0200, mvoicem napisał(a):

    > To jest akuratn normalne. Bo w mbanku ostatnia sesja wychodząca jest o
    > 13:25 i pewnie na nią już nie zdążasz, więc pieniądze powinny być o 12 w
    > multi.

    Jeśli przelew wykonał przed 13-tą, to jak mógł nie zdążyć na sesję o
    13:25?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2006-07-05 21:26:26
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Chris napisał(a):

    > Jeśli przelew wykonał przed 13-tą, to jak mógł nie zdążyć na sesję o
    > 13:25?

    Jest możliwe że mówiąc "o 13" miał na myśli "o 13 z minutami", i że tych
    minut było więcej niż 25 :)

    p. m.

  • 10. Data: 2006-07-05 21:32:00
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    mvoicem napisał(a):

    > Wiesz, normalnie bym olał, gdyby nie to że moje ostatnie 2 przelewy sie
    > zachowują tak jakby ulotka prawdę mówiła :)

    No i jest trzeci: z multi do citi (spłata karty jeżeli to ma jakieś
    znaczenie), wykonany wczoraj pogańsko wczesnym rankiem, do teraz go nie ma.

    Wydaje mi się że choćby nie wiem jak się tam te sesje eliksiru układały,
    to cholera multi ma kilka wychodzących a citi conajmniej jedną
    przychodzącą, czyli w ciągu prawie 2 dni powinno dojść.

    Coś się kroi..... :)

    p. m.