  • 1. Data: 2006-07-04 03:42:08
    Temat: Najtansza KK Maestro?
    Od: ~|_ukasz <lukasz@nie_spamic_mnie.atra.pl>

    Ktora karty kredytowe Maestro sa w tej chwili
    najtansze?
    Chodzi mi o oplaty za wydanie/ubezpieczenie itd.
    Zakladam, ze zadluzenie zawsze bede splacal w terminie.
    Dostep on-line do "konta" karty bylby duzym plusem.
    Informacja ile trwa wyrobienie tez mile widziana :)

    A VISA?

    pozdr
    ~|_ukasz

  • 2. Data: 2006-07-04 05:20:34
    Temat: Re: Najtansza KK Maestro?
    Od: Spider <...@...c>

    ~|_ukasz napisał(a):
    > Ktora karty kredytowe Maestro sa w tej chwili
    > najtansze?
    sa KK Maestro? nie slyszalem

  • 3. Data: 2006-07-04 08:17:35
    Od: "lesz" <l...@o...pl>

    ~|_ukasz wrote:
> [...]
    > Dostep on-line do "konta" karty bylby duzym plusem.
    > Informacja ile trwa wyrobienie tez mile widziana :)

    Maestro czy Mastercard, Visa? Bo jesli chodzi Ci o Mastera, Vise to
    moge Ci zaproponowac karte Raiffeisena z wyjatkowo dobrymi warunkami.
    Jesli jestes zainteresowany pisz prosze na priv. Wniosek mozemy spisac
    przez telefon ;) pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-07-04 08:29:31
    Od: ~|_ukasz <lukasz.niespamic@mnie_atra.pl>

    Spider napisał(a):
    > sa KK Maestro? nie slyszalem

    Moga byc i Mastercard :)

    Teraz lepiej?

    pozdr
    ~|_.

  • 5. Data: 2006-07-04 08:52:58
    Od: "lesz" <l...@o...pl>

    a masz inna karte do tej pory z ktorej chcesz zrezygnowac? moge Ci
    zaproponowac 30% wiecej limitu i zerowe oprocentowanie...

  • 6. Data: 2006-07-04 09:31:34
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    lesz napisał(a):
    > a masz inna karte do tej pory z ktorej chcesz zrezygnowac? moge Ci
    > zaproponowac 30% wiecej limitu i zerowe oprocentowanie...

    ....... przez całe życie :))))

  • 7. Data: 2006-07-04 09:46:04
    Od: "P.I.T.E.R." <p...@M...onet.pl>

    Dnia 4 Jul 2006 01:17:35 -0700, lesz napisał(a):

> [...]
    > moge Ci zaproponowac karte Raiffeisena z wyjatkowo dobrymi warunkami.
    > Jesli jestes zainteresowany pisz prosze na priv. Wniosek mozemy spisac

    Może takie sprawy to na priva, a nie na grupę? Zwłaszcza, że to już
    nie pierwszy raz... Albo daj w stopce jakiś anons i będzie OK!

    --
    Pozdrawia
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 8. Data: 2006-07-04 10:07:05
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

> [...]
    > moge Ci zaproponowac karte Raiffeisena z wyjatkowo dobrymi warunkami.
    > Jesli jestes zainteresowany pisz prosze na priv. Wniosek mozemy spisac

    zamiast bawic sie w taka krypcioche - napisz jakie sa te
    "wyjatkowo dobre" warunki wydania karty,
    oprocentowanie, roczny koszt, grace period etc...

    przeanalizujemy oferte na grupie, jezeli bedzie dobra to moze rowniez sie
    skusze...

    pozdr
    RobertS

  • 9. Data: 2006-07-04 10:25:30
    Od: "lesz" <l...@o...pl>

    nie pomyslalem... rzeczywiscie moglem poslac ostatnia wiadomosc na
    priva... zreszta nie czytam grupy po to zeby cos reklamowac bo mam cos
    z tego, ale po to zeby sie sie czegos dowiedziec... a przy okazji
    chcialem pomoc przy wyborze karty, ale nic na sile... przeciez nie
    mowie, ze ofera Raiffeisena jest jedyna, cudowna... ale wydaje mi sie
    warta przemyslenia;)Obiecuje, ze ostatni raz cos komus zaproponowalem
    na grupie... heh nie lubie spamerow:P a wracajac do tematu.. jesli
    chodzi o KK to
    -oprocentowanie:
    Visa Nowa - 19%
    Maestro Mistrzowska - 18,99%
    roznicy ogromnej nie ma...w zasadzie to te same karty z tym ze pierwsza
    rozliczana jest w systemie dolarowym a druga w euro.
    opłata za wydanie karty (karty dodatkowej) 25 zł.
    Ubezpieczenie 0,25 % salda zadluzenia na koniec cyklu rozliczeniowego,
    wypłaty gotowkowe w bankomatach euronetu 1,5% (nie mniej niz 3 zł) w
    calej reszcie 3% (nie mniej niz 7zł).
    W ramach wymian KK innego banku oprocentownie na karcie 0% do konca
    sierpnia, wydanie kary 0zł (dodotkowej rowniez) + 30% wiecej limitu na
    karcie ... to chyba wszystko...
    Pozdrawiam i zycze milego dnia :)

  • 10. Data: 2006-07-04 13:10:51
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:1152008730.728018.183090@v61g2000cwv.googlegrou
    ps.com, *lesz*
    wrote:

    > W ramach wymian KK innego banku oprocentownie na karcie 0% do konca
    > sierpnia, wydanie kary 0zł (dodotkowej rowniez) + 30% wiecej limitu na
    > karcie ... to chyba wszystko...

    Jakie dokumenty trzeba przedstawic w przypadku wymiany karty na podstawie
    wyciagow i ile to trwa?

    --
    darnok