  • 1. Data: 2003-07-03 08:55:10
    Temat: Szybkosc powiadomienia SMS w Inteligo
    Od: "Mario" <m...@p...com>

    Czesc !

    Podziele sie z Wami zaskoczenim jakiego wczoraj doznalem, az mi na chwile
    mowe odjelo ;-)
    Od niedawna mam konto w Inteligo, wczoraj wybieralem pieniadze w bankomacie
    PKO BP, nie zdazylem jeszcze odebrac wydruku z bankomatu, a juz dostalem
    potwierdzenie transakcji przez SMS, to sie nazywa ONLINE !!!

    PZDR
    Mariusz

  • 2. Data: 2003-07-03 09:05:54
    Temat: Re: Szybkosc powiadomienia SMS w Inteligo
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Mario napisał:
> [...]
    > PKO BP, nie zdazylem jeszcze odebrac wydruku z bankomatu, a juz dostalem
    > potwierdzenie transakcji przez SMS, to sie nazywa ONLINE !!!

    Jest jeszcze lepiej. Place w sklepie. POS lyknal karte, siedzi i czeka.
    Dostaje SMSa o dokonanej transakcji, a po chwili POS mowi, ze transakcja
    nie moze byc wykonana. Druga proba poszla OK. Drugi SMS tez przyszedl
    zanim slip wyjechal. Pierwsza blokada szybko zniknela, ale nie
    sprawdzalem jak szybko.

    Co ciekawe wytlumaczenie jest bardzo proste. Autoryzacja transakcji
    doszla do Inteligo i kasa zostala zablokowana, ale cos walnelo w drodze
    powrotnej i POS dostal informacje o braku autoryzacji.

    Bartol

  • 3. Data: 2003-07-03 09:26:12
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    Bartol Partol <b...@p...c> writes:

> [...]
    > transakcja nie moze byc wykonana. Druga proba poszla OK. Drugi SMS tez
    > przyszedl zanim slip wyjechal. Pierwsza blokada szybko zniknela, ale

    Paranoicy sprawdzają w tym SMSie kwotę przed podpisaniem slipa ;-)

  • 4. Data: 2003-07-03 09:51:01
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Marcin Kasperski napisał:

    > Paranoicy sprawdzają w tym SMSie kwotę przed podpisaniem slipa ;-)

    No, paranoje sa rozne. ;-)) Ale do paranoika mi na szczescie daleko.
    Placac lub wyplacajac kase z bankomatu czuje w kieszeni wibrujacy
    telefon i stad wiem ze Inteligo tez juz wie (trzeba przyznac, ze sa
    szybcy). ;-))) Poza tym z reguly posluguje sie karta millenium, a tam
    takich ficzerow nie ma (niestety).

    Bartol

  • 5. Data: 2003-07-03 09:54:44
    Od: "alek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości

> [...]
    > telefon i stad wiem ze Inteligo tez juz wie (trzeba przyznac, ze sa
    > szybcy). ;-))) Poza tym z reguly posluguje sie karta millenium, a tam

    Ja bardziej bym się cieszył gdybym po wypłacie z ATM dostał sms że Inteligo
    o tym nie wie :)

    Apropos.
    Otwarcie konta w Inteligo zawsze zajmuje tak długo?
    Ja czekam już dobre kilka tygodni. Kolega również.
    Wcześniej miałem firmowe, też długo czekałem
    Na dodatek teraz zadzwoniłem i powiedzieli że nie wiedzą czemu tak jest, że
    wyjaśnią.

    Pzdr

  • 6. Data: 2003-07-03 10:21:03
    Od: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    alek dnia 2003-07-03 11:54 napisał(a) co następuje:

> [...]
    > Wcześniej miałem firmowe, też długo czekałem
    > Na dodatek teraz zadzwoniłem i powiedzieli że nie wiedzą czemu tak jest, że

    Ja konto otwierałem dwa tygodnie temu. Po 10 minutach od wypełnienia
    formularza zadzwonił do mnie pracownik Inteligo, po 3 dniach roboczych
    zgłosił się do mnie kurier, przesyłkę odebrałem w tym samym dniu
    wieczorem, a następnego dnia aktywowałem konto.

    W Waszym przypadku musieli coś zepsuć ;-)

    Natomiast w MultiBanku czeka się ostatnio dwa tygodnie. Nie wiem, ile w
    tym jest ich opieszałości, a ile poczty: przesyłkę z kodami
    jednorazowymi dostałem po tygodniu od czasu wysłania przez MultiBank!
    Pewnie PPUP Poczta Polska promuje w ten sposób przesyłki priorytetowe
    ;-) (Teraz to już totalny OT, ale kartka pocztowa niepriorytetowa
    wysłana w Krakowie na adres krakowski dotarła do adresata po...
    tygodniu! :-))

    --
    Marek Madej
    m...@w...interia.i-to.pl

  • 7. Data: 2003-07-03 10:50:54
    Od: "Krzysztof Zientara" <t...@o...pl>

    > Otwarcie konta w Inteligo zawsze zajmuje tak długo?

    Dużo osób narzeka na firmę kurierską, której nazwę tutaj przemilczę. Ja
    miałem również problemy. Kurier zadzwonił po tygodniu i umówił się na
    następny dzień i niestety nie pojawił się. Dopiero po zgłoszeniu chęci
    rezygnacji w Inteligo następnego dnia przyjechali z samego rana.

    Krzysztof Zientara

  • 8. Data: 2003-07-03 11:35:37
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Krzysztof Zientara napisał:

> [...]
    > następny dzień i niestety nie pojawił się. Dopiero po zgłoszeniu chęci
    > rezygnacji w Inteligo następnego dnia przyjechali z samego rana.

    Masterlink? Jak zakladalem swoje konto dawno temu, to przyjechal kurier
    ze Stolicy lub Servisco, nie pamietam. Wszystko poszlo szybko i
    sprawnie. Ostatnio znajoma zakladajac konto firmowege musiala dzwonic do
    inteligo i postawic ultimatum, wtedy kurier zadzwonil sie umowic. Umowil
    sie na wieczor, przyjechal nastepnego ranka. Szczytem bezczelnosci bylo
    gdy powiedzial, ze albo zostanie wpisany poprzedni dzien jako data
    odbioru, albo on zabiera przesylke. Gdyby to konto nie bylo bardzo
    potrzebne, to kurier spadlby ze schodow. W sumie zrobila blad, ze nie
    zadzwonila przy nim do jego firmy zapytac, co oni na to.

    Bartol

  • 9. Data: 2003-07-03 11:39:45
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > Natomiast w MultiBanku czeka się ostatnio dwa tygodnie. Nie wiem, ile w
    > tym jest ich opieszałości, a ile poczty.

    Polecam zakładanie o ile jest jednak taka możliwość w oddziale,
    np w oddziale multibanku w Bydgoszczy, od ręki podpisuje się umowę ,co jest
    oczywiste, a kartę odbiera się po trzech dniach.

    Pozdrawiam,
    MK

  • 10. Data: 2003-07-03 11:41:44
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > to sie nazywa ONLINE !!!

    to prawda, ja biorę ich system jako wzór, choć czasami zdarza się czekać ok
    2 minut na smsa, to w znakomitej większości przychodzą błyskawicznie.

    Pozdrawiam,
    MK