  • 1. Data: 2003-07-03 08:05:58
    Temat: RE: Odpowiedzialność za ujemne saldo...
    Od: w...@w...pl (Wojciech Frabinski)

    > Niestety Lukas Bank nie uwzględnił mojej reklamacji i prośby
    > o przeksięgowanie wypłaty. Tym samym pobrali karne odsetki i
    > pozostawili bardzo brzydki obraz w trzyletniej nienagannej
    > historii konta...

    O co ?? Możesz pisac prosbe o anulowanowanie oplaty karnej i odsetek ze
    względu na kiepski system autoryzacji i twój staz oraz wspoplprace z
    bankiem. Często uwzgledniaja. Ale formalnie mieli prawo, niestety klient
    musi się pilnowac. Daty transakcji raczej Ci nie zmiania.

    Wojtek Frabinski

  • 2. Data: 2003-07-03 13:16:53
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Frabinski" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > bankiem. Często uwzgledniaja. Ale formalnie mieli prawo, niestety klient
    > musi się pilnowac. Daty transakcji raczej Ci nie zmiania.

    Moim zdaniem właśnie formalnie też nie mieli prawa.
    Argumentacja w innym miejscu wątku.

    Pozdrawiam,
    Washko