    From: Marek Madej <m...@w...INTERIA.i-to.PL>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Szybkosc powiadomienia SMS w Inteligo
    Date: Thu, 03 Jul 2003 12:21:03 +0200

    alek dnia 2003-07-03 11:54 napisał(a) co następuje:

    > Apropos.
    > Otwarcie konta w Inteligo zawsze zajmuje tak długo?
    > Ja czekam już dobre kilka tygodni. Kolega również.
    > Wcześniej miałem firmowe, też długo czekałem
    > Na dodatek teraz zadzwoniłem i powiedzieli że nie wiedzą czemu tak jest, że
    > wyjaśnią.

    Ja konto otwierałem dwa tygodnie temu. Po 10 minutach od wypełnienia
    formularza zadzwonił do mnie pracownik Inteligo, po 3 dniach roboczych
    zgłosił się do mnie kurier, przesyłkę odebrałem w tym samym dniu
    wieczorem, a następnego dnia aktywowałem konto.

    W Waszym przypadku musieli coś zepsuć ;-)

    Natomiast w MultiBanku czeka się ostatnio dwa tygodnie. Nie wiem, ile w
    tym jest ich opieszałości, a ile poczty: przesyłkę z kodami
    jednorazowymi dostałem po tygodniu od czasu wysłania przez MultiBank!
    Pewnie PPUP Poczta Polska promuje w ten sposób przesyłki priorytetowe
    ;-) (Teraz to już totalny OT, ale kartka pocztowa niepriorytetowa
    wysłana w Krakowie na adres krakowski dotarła do adresata po...
    tygodniu! :-))

    --
    Marek Madej
    m...@w...interia.i-to.pl