  • Data: 2003-07-03 11:35:37
    Temat: Re: Szybkosc powiadomienia SMS w Inteligo
    Od: Bartol Partol <b...@p...c> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof Zientara napisał:

    > Dużo osób narzeka na firmę kurierską, której nazwę tutaj przemilczę. Ja
    > miałem również problemy. Kurier zadzwonił po tygodniu i umówił się na
    > następny dzień i niestety nie pojawił się. Dopiero po zgłoszeniu chęci
    > rezygnacji w Inteligo następnego dnia przyjechali z samego rana.

    Masterlink? Jak zakladalem swoje konto dawno temu, to przyjechal kurier
    ze Stolicy lub Servisco, nie pamietam. Wszystko poszlo szybko i
    sprawnie. Ostatnio znajoma zakladajac konto firmowege musiala dzwonic do
    inteligo i postawic ultimatum, wtedy kurier zadzwonil sie umowic. Umowil
    sie na wieczor, przyjechal nastepnego ranka. Szczytem bezczelnosci bylo
    gdy powiedzial, ze albo zostanie wpisany poprzedni dzien jako data
    odbioru, albo on zabiera przesylke. Gdyby to konto nie bylo bardzo
    potrzebne, to kurier spadlby ze schodow. W sumie zrobila blad, ze nie
    zadzwonila przy nim do jego firmy zapytac, co oni na to.

    Bartol