  • Data: 2003-07-03 09:54:44
    Temat: Re: Szybkosc powiadomienia SMS w Inteligo
    Od: "alek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartol Partol" <b...@p...c> napisał w wiadomości
    news:be0u5s$dq3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No, paranoje sa rozne. ;-)) Ale do paranoika mi na szczescie daleko.
    > Placac lub wyplacajac kase z bankomatu czuje w kieszeni wibrujacy
    > telefon i stad wiem ze Inteligo tez juz wie (trzeba przyznac, ze sa
    > szybcy). ;-))) Poza tym z reguly posluguje sie karta millenium, a tam
    > takich ficzerow nie ma (niestety).
    >
    > Bartol

    Ja bardziej bym się cieszył gdybym po wypłacie z ATM dostał sms że Inteligo
    o tym nie wie :)

    Apropos.
    Otwarcie konta w Inteligo zawsze zajmuje tak długo?
    Ja czekam już dobre kilka tygodni. Kolega również.
    Wcześniej miałem firmowe, też długo czekałem
    Na dodatek teraz zadzwoniłem i powiedzieli że nie wiedzą czemu tak jest, że
    wyjaśnią.

    Pzdr