  • 1. Data: 2003-03-14 18:26:46
    Temat: Szok [albo przewidujaca TPSA ;)]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Witajcie,
    byc moze niektorzy z Was jeszcze pamietaja jak pisalem
    http://groups.google.pl/groups?selm=ap4068%24nor%241
    %40news2.tpi.pl
    Kilka dni po napisaniu tego posta wydrukowalem formularz, podpisalem,
    wlozylem do koperty i wrzucilem do skrzynki. Nastepnie zaczalem sprawdzac
    czy juz zostala uruchomiona nowa forma platnosci ;). Minal tydzien...
    drugi... trzeci... a po mojej dyspozycji ani sladu. W moim regionalnym BOK-u
    nie potrafili powiedzic, czy do nich dotarla, czy tez nie. Minal miesiac,
    kolejny tydzien i nic... W tym tygodniu sobie zaplanowalem, ze jutro
    odwiedze TPSe i zostawie dyspozycje bezposrednio w rekach pracownika tej
    szacownej firmy ;). Zagladam dzis do skrzynki smail'owej i wyciagam koperte,
    a w srodku... nie zgadniecie... informacja, ze moje DD zostalo
    uruchomione... 03/03/2003. BRAWO!!! TPSA nie zapomnina, a ze wykonanie malej
    dyspozycji trwa 5 m-cy... coz... jeszcze kilka lat temu mozna bylo uslyszec
    o osobach ktore czekaly na zalozenie telefonu przez 30 lat, wiec poprawa
    znaczna.

    Pozdrawiam
    Maciej

    PS Ciekawe czy teraz bede musial czekac kolejne 5 m-cy na pierwsze
    obciazenie ;).
    Aha, telefon oczywiscie nie jest na mnie, na DD zrobilem dopisek z nr.
    abonenta.

  • 2. Data: 2003-03-14 18:49:36
    Temat: Re: Szok [albo przewidujaca TPSA ;)]
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał:

    > byc moze niektorzy z Was jeszcze pamietaja jak pisalem
    > http://groups.google.pl/groups?selm=ap4068%24nor%241
    %40news2.tpi.pl

    Hehe ;)

> [...]
    > o osobach ktore czekaly na zalozenie telefonu przez 30 lat, wiec poprawa

    Ehh szkoda gadac...
    Jak zapewne wiesz, to u mnie mniej wiecej tez to tyle trwalo ;-// Dyspozycje
    skladalem we wrzesniu 2002, uruchomione zostalo chyba w listopadzie (od tego
    czasu przychodzili faktury z płatność: PZ), ale pierwsze obciazenie bylo w ub.
    miesiacu ;)) Oczywiscie w moim banku (jak bys chcial to moge dac Ci namiary do
    osoby zajmujacej sie PZ) znowu wsząłem alarm bo platnosc miala isc 26/02, ale
    oczywiscie tpsa (a raczej citi) nie przyslala polecenia obciazenia i platnosc
    nie poszla. To nic ze platnosc poszla dwa dni później niz na fakturze, ale w
    koncu zadzialalo ;-))

    > PS Ciekawe czy teraz bede musial czekac kolejne 5 m-cy na pierwsze
    > obciazenie ;).

    Nie wiem w jakim banku uruchamiasz PZ ;)), ale jest ten bank stosuje NRB, to
    radze przypilnowac tpsa (i citi) zeby wprowadzili numer rachunku z liczbami
    kontrolnymi !!!

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 3. Data: 2003-03-15 21:14:31
    Od: "Janoush" <janusz_a223a @ poczta.onet.pl>

> [...]
    platnosc
    > nie poszla. To nic ze platnosc poszla dwa dni później niz na fakturze, ale

    He, he, właśnie wczoraj zauważyłem, że w marcu zostałem dwa razy obciążony
    PZ, bo faktura płatna do 20.01 zeszła 06.03, faktura płatna 28.02 zeszła
    13.03, teraz czekam na obciążenie fakturą marcową.
    BTW, jaki termin ważności PZ ma wierzyciel do obciążenia konta ?.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 4. Data: 2003-03-17 12:07:58
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości news:G9pca.229143

    > PS Ciekawe czy teraz bede musial czekac kolejne 5 m-cy na pierwsze
    > obciazenie ;).
    > Aha, telefon oczywiscie nie jest na mnie, na DD zrobilem dopisek z nr.
    > abonenta.

    Phi, wielkie mi coś. Ja zgłosiłem wniosek o preselekcję, po pół roku patrzę,
    a tu ustawę zmienili ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-03-17 20:07:14
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    BaLab pisze:
    >Phi, wielkie mi coś. Ja zgłosiłem wniosek o preselekcję, po pół roku patrzę,
    >a tu ustawę zmienili ;-).

    A jak ja zgłosiłem wniosek o preselekcję na NOM to ustawili na Netię:)
    Serio.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !