  • 1. Data: 2003-03-14 16:14:00
    Temat: czy ten BidPay jest godny zaufania?
    Od: Wlady <w...@p...onet.pl>

    a przede wszystkim czy akceptuje te internetowe karty od mBanku?

    chcialem nia na ebayu sie potwierdzic - eBay olal ja rowno,, a KK z
    PKO BP lyknal bez szemrania... czyzby ta mBankowaska to tylko
    bezwartosciowy kawalek plastiku?

    wlad

  • 2. Data: 2003-03-14 17:39:04
    Temat: Re: czy ten BidPay jest godny zaufania?
    Od: "jaru" <j...@a...bsd.black.pl>

    > chcialem nia na ebayu sie potwierdzic - eBay olal ja rowno,, a KK z
    > PKO BP lyknal bez szemrania... czyzby ta mBankowaska to tylko
    > bezwartosciowy kawalek plastiku?

    Hmmm, a ja slyszalem ze na ebay'u bez problemu mozna sie zarejestrowac eKARTA z
    mbanku. Trzeba tylko miec jakas drobna kwote aby mogli ja zablokowac. Osobiscie
    nie sprawdzalem.

  • 3. Data: 2003-03-15 10:51:15
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 14 Mar 2003 17:14:00 +0100, Wlady <w...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >chcialem nia na ebayu sie potwierdzic - eBay olal ja rowno,, a KK z
    >PKO BP lyknal bez szemrania... czyzby ta mBankowaska to tylko

    Ostatnio na Bidpay wydalem jakies 200$ :), godny zaufania, wszystkie
    platnosci dotarly do odbiorcow w ciagu 5-10 dni.

    Mi sie kiedys (1,5 roku temu) udalo zarejestrowac na eBay eKarta z
    mBanku ;), tylko ze misialem miec doladowana kwota kolo 1$.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 4. Data: 2003-03-17 11:49:49
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > mbanku. Trzeba tylko miec jakas drobna kwote aby mogli ja zablokowac.

    Ja sprawdzałem miesiąc temu. Bez problemu. O ile mnie pamięć nie myli to
    zablokowali jakieś 25c.

    Jacek