eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Trzej oferenci zakwalifikowani do II etapu wyboru dostawcy Zintegrowanego Systemu Informatycznego Trzej oferenci zakwalifikowani do II etapu wyboru dostawcy Zintegrowanego Systemu Informatycznego

  • 1. Data: 2003-03-14 17:11:44
    Temat: Trzej oferenci zakwalifikowani do II etapu wyboru dostawcy Zintegrowanego Systemu Informatycznego Trzej oferenci zakwalifikowani do II etapu wyboru dostawcy Zintegrowanego Systemu Informatycznego
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Trzej oferenci zakwalifikowani do II etapu wyboru dostawcy
    Zintegrowanego Systemu Informatycznego

    Prace nad wyborem dostawcy ZSI prowadzone są w PKO Banku Polskim
    zgodnie z harmonogramem. 4 grudnia ub. roku bank skierował do 19
    dostawców oprogramowania zaproszenie do udziału w postępowaniu
    przetargowym.

    Skorzystało z niego 17 firm, które odebrały "Zapytanie ofertowe"
    precyzujące oczekiwania PKO Banku Polskiego od systemu
    informatycznego. 31 stycznia br. upłynął termin składania ofert przez
    potencjalnych dostawców. Do banku napłynęło 10 ofert. Wszystkie
    zostały zgodnie z przyjętą wcześniej w banku procedurą postępowania w
    sprawie wyboru dostawcy ZSI gruntownie i wielostronnie
    przeanalizowane.

    calosc: http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2141

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2003-03-15 10:52:59
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Fri, 14 Mar 2003 18:11:44 +0100, "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    >zgodnie z harmonogramem. 4 grudnia ub. roku bank skierował do 19
    >dostawców oprogramowania zaproszenie do udziału w postępowaniu

    Czyli Prokom odpadl ? Czy moze to inne postepowania ? Bo jakis czas
    temu bylo na grupie ze Prokom im zrobi :)). Maja szczescie jesli
    odpadl :))

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 3. Data: 2003-03-15 12:12:43
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    > Czyli Prokom odpadl ? Czy moze to inne postepowania ? Bo jakis czas
    > temu bylo na grupie ze Prokom im zrobi :)). Maja szczescie jesli
    > odpadl :))

    Zrobi firma, ktorej wlascicielem (czy tez wiekszosciowym udzialowcem)
    jest Prokom... czyli Softbank.
    Ale o tym juz niewiele osob wie:)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2003-03-16 07:49:49
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Sat, 15 Mar 2003 13:12:43 +0100, "Marcin" <n...@n...com>
    wrote:

    >Zrobi firma, ktorej wlascicielem (czy tez wiekszosciowym udzialowcem)
    >jest Prokom... czyli Softbank.
    >Ale o tym juz niewiele osob wie:)
    Ale AFAIK Softbank to jednak wysoki poziom jakosci i profesjonalizmu,
    a to ze Prokom jest wiekszosciowym udzialowcem, to trudno. Byleby nie
    mieszali do pracy swoich fachowcow i nie robili serwisu :)). Bo jak
    beda to moja KK zagrozona :(.

    pzdr,
    Dentarg

  • 5. Data: 2003-03-17 09:40:04
    Od: w...@o...pl

    > Ale AFAIK Softbank to jednak wysoki poziom jakosci i profesjonalizmu,

    Jesli Softbank jest taki profesjonalny to dlaczego inne banki np. BZ
    podziekowaly im za wspolprace? Kiedy BZ laczyl sie z WBK te dwa banki dzielila
    przepasc technologiczna i z tego co wiem od tego momentu BZ zaczal przejmowac
    rozwiazania informatyczne WBK, a nie na odwrot wiec gdzie ta jakosc i
    profesjonalizm??

  • 6. Data: 2003-03-17 12:06:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <w...@o...pl>

> [...]
    przejmowac
    > rozwiazania informatyczne WBK, a nie na odwrot wiec gdzie ta jakosc i

    ICBS byl nowy zarowno dla BZ jak i dla WBK - ten bank po polaczeniu
    przeszedl z dwoch systemow na trzeci. I jakosc Softbankowej zorby nie miala
    tu nic do rzeczy
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-03-17 15:42:30
    Od: w...@o...pl

    > ICBS byl nowy zarowno dla BZ jak i dla WBK - ten bank po polaczeniu
    > przeszedl z dwoch systemow na trzeci. I jakosc Softbankowej zorby nie miala
    > tu nic do rzeczy

    ICBS to tylko system transakcyjny, a praktycznie wszystkie pozostale
    rozwiazania takie jak chocby WBK24 czy systemy kartowe pozostaly WBK-owe. Poza
    tym porownujac stare systemy obu bankow to WBK-owy Sezam bil na glowe Zorbe -
    przynajmniej oparty byl o normalna relacyjna baze danych, a nie system plaskich
    plikow.

  • 8. Data: 2003-03-18 07:41:59
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    w...@o...pl <w...@o...pl> wystukal(a) :

    > ICBS to tylko system transakcyjny, a praktycznie wszystkie pozostale
    > rozwiazania takie jak chocby WBK24 czy systemy kartowe pozostaly WBK-
    > owe.

    No i zniknales wroclawski CZAB z ich Cortexem....

    --
    Pete
    misiek at bigfoot dot com