  • Data: 2016-05-21 08:31:19
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 21 May 2016 00:56:41 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > <r...@k...pl> t...@4...com
    >: Tak, to widać, słychać...
    >
    > (; I czuć? ;)
    > Czego nie można w Polsce -- to być może dałoby się uzyskać w USA.
    > W USA można chociażby skazać kogoś na setki lat więzienia. ;)

    Bo tam nie ma tego co u nas - kary lacznej.
    Ale i te kilkaset lat ma uzasadnienie:
    a) po odbyciu czesci moze byc warunkowo zwolniony ... wiec nie moze
    b) jesli w apelacji czy kasacji uniewinnia od czesci wyrokow, to
    wiadomo ile zostalo.

    A i u nas ... jak sledczy zaczna odkrywac przestepstwa powoli i nie da
    sie polaczyc ?

    J.