  • Data: 2016-05-21 10:00:21
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > Znajdź źródła mówiące o tym, jak wyglądało głosowani i kto zgłosił
    > kandydata. :) Gdy już podasz te linki (nie jest to trudne, ale to
    > Twoje zadanie) będę odpowiadał. :) Na razie dałem Ci odpowiedź co do
    > Wronkowskiej, którą zgłosiła PO, nie PiS. :)

    > Ogólnie znanym faktem jest to, że Wronkowskiej PiS nie zgłaszał. :)

    Nie zmieniaj mojej tezy - nic nie mówiłem o zgłaszaniu.
    Tylko o głosowaniu! Bo ono jest najwazniejsze.
    Twoja próba pokazania ze liczy sie "kto zgłosił" to własnie przykład
    relatywizowania, o ktorym wczesniej pisałem a ktorego tak nienawidze.

    > Wiem doskonale o tym, że od roku 2007 PiS jest liderem polskiej
    > opozycji a od 2005 do 2007 należał do koalicji rządzącej RP.
    >
    > Zatem muszę wiedzieć i o tym, że PiS było obecne w sejmie w minionych
    > latach.

    Byc w sejmie a głosowac za kims to sa dwie rózne sprawy.
    Mozna jeszcze głosowac przeciw, no chyba ze, jak pisałes, uprawia sie
    jakies handelki pod stołem...

    > Fajnie. :) Poszukaj informacji o tym, kto kogo zgłaszał jako kandydata
    > na sędziego TK.

    To nie ma znaczenia. Licza sie głosy ZA i PRZECIW.

    > AR jest przeciwnikiem JK od dziesięcioleci. :) (złośliwi
    > twierdzą, że ci dwaj panowie zasiadali w jednym czołgu)

    Słyszałem, ze nie darza sie sympatią.
    Bywa, czasami trzeba stanąc ponad takie prywatne animozje.

    > Właśnie poprosiłem Cię o doprecyzowanie -- którego prezesa masz na
    > swej myśli. W przyszłości bądź tak łaskaw -- unikaj
    > niejednoznaczności. LWałęsa coś mówi uniwersalnie, ;) po czym ktoś
    > mądry -- precyzuje. :)
    >
    > Ja na taką rozmowę nie łapię się. :)
    > AR, JK -- to tylko dwie literki. :)

    Tutaj nie było niejasnosci, jeżeli zna się odrobine faktów.
    AR nie wypowiadał sie nigdy w ten sposób o TK.
    JK sie wypowiadał kilkukrotnie i znów - to są ogólnie znane wypowiedzi.
    Czepiasz sie i tyle.

    > Aha... ;) I znajdujesz? ;)

    No własnie NIE!
    Przeciez o tym cały czas rozmawiamy...

    > To żart. :) Nieco złośliwy/kąśliwy źle świadczący o BSzydło. :)
    > żart ów należąło odczytać jakoś tak:
    >
    > BSzydlo słyszała, że gdzieś dzwonią, ale nie wiedziała, w którym
    > kościele. ;)

    Ok, zart niezły, piszac o bzdurach, odnosiłem sie do Petru.

    > Tak. :) Mówił o tym w sejmie. :)

    Hmm, słyszałem, ze PO cos takiego wymysliło jak juz nie wiedzieli co zrobic
    z uwatawa 500+.
    Ale zeby Petru to nie słyszałem.

    > WKKamysz i EKopacz -- podobnie.
    > Nawet argumentowano, że każde dziecko jest takie same -- tyle samo
    > warte. Do tego były kontrpropozycje -- wszelkie dopłaty na dzieci
    > tylko biedakom. :)

    PO - oczywiście ze tak. PSL - być moze zrobili to razem z PO. Ale o Petru
    nie słyszałem.

    > Nie śpiesz się. ;)

    Max Kolanko wiarygodny? Hmm...

    > Ja wiem, kto był czyim kandydatem. :)
    > Natomiast Ty piszesz tak, jakbyś nie wiedział. :)
    > Przykładem może być Wrokowska, o której już pisałem wielokrotnie.

    Ok, w relatywizowanie bawić się nie bede.
    Skoro dla Ciebie wazne jest tylko kto zgłosił a głosowanie juz nie ma
    znaczenia to ja z taka teza walczyc nie bede. Mysle, ze jest na tyle
    absurdalna, ze nie ma takiej potrzeby :)