  • Data: 2016-05-21 12:56:25
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@k...pl> 5...@4...com

    > Wyjasnił tez wiele innych spraw ale wtedy nie słuchałes
    > bo ci tezy sie nie podobały. Tak bywa...

    : Bywa też, że się ich nie rozumie. Ostatnio często tak bywa...

    Prezes TK musi w wywiadzie tak mówić, by rozumieli go zwykli
    ludzie, gdyż właśnie praw zwykłych ludzi ów prezes broni.
    [taki człowiek, jak Łętowska czy Rzepliński bądź Wronkowska
    mydli ludziom oczy, mamiąc swą ,,czułością'', ,,wrażliwością'',
    ,,miłością'', ,,zrozumieniem spraw/problemów (; drugich'' ;)
    -- tym mamieniem ci ludzie zjednują sobie przychylność ludzi
    naiwnych, czyli pospólstwa]

    Z mej strony padło pytanie -- Budzik nie udzielił odpowiedzi.

    -=-

    Aby było jasne -- nie bronię wiadomej ustawy (wiadomej? -- większość
    ludzi wypowiadających się mONdrze i Żeczowo o tej ustawie nie wie nawet
    tego, ile jest tych ,,ustaw'', czy raczej kolejnych nowelizacji; tym
    bardziej te osoby nie wiedzą, co zawierają te nowelizacje) lecz zauważam,
    że ustawa ta dotyczy TK i reguluje pracę TK, dlatego (co nawet prezes
    TK przyznaje ochoczo) TK musi brać pod uwagę tę BARDZO ustawę.

    http://trybunal.gov.pl/o-trybunale/akty-normatywne/u
    stawa-o-trybunale-konstytucyjnym/

    Skoro mam ten link na swym tapecie -- odsyłam do poczytania.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_