  • Data: 2016-05-21 10:00:18
    Temat: Re: Szałamacha listy pisze ...
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

    > PiS poparło kandydaturę Wronkowskiej, ale Wronkowskiej nie zgłosiło
    > PiS, lecz zgłosiła PO. Za to poparcie DTusk musiał zapłacić
    > JKaczyńskiemu pewnymi ustępstwami a JKaczyński dał się nabrać/omamić.
    > :)
    >
    > Faktem jest, że Wronkowska nie jest kandydatką PiS, lecz PO.
    > (została zgłoszona przez PO, nie przez PiS)

    Nie ma znaczenia kto kandydata zgłosił.
    Liczy sie głosowanie.
    Jeżeli PiS zagłosowało ZA to znaczy ze byli ZA - nie interesuje mnie
    szczególnie dlaczego tak zrobili (za ile złotówek czy stanowisk sie
    sprzedali) bo wtedy musiałbym uzyc w stosunku do takich interesów
    zdecydowanie bardziej pejoratywnych okreslen.