    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: System mBanku doprowadził mnie do pasji
    Date: Thu, 13 Dec 2018 14:24:08 +0100

    W dniu 2018-12-13 o 13:41, Kamil Jońca pisze:
> [...]
    rzelew-do-US-symbol-formularza-lub-platnosci.html

    > Litości. Było wyraźnie powiedziane ES DE (SD)

    Dlaczego "Litości". Powiedziane tu dziś, a ja piszę co zrobiłem wczoraj.
    Oczywiście można uznać, że każdy symbol z tej listy musi oznaczać jakiś
    konkretny rodzaj podatku - czyli istnieje też druk podatkowy
    zatytułowany "Inne". Sądzę, że nie. Skoro Inne prowadziło do nie tego
    numeru konta, a KP (przypomnę wpisane z automatu przez system mBanku na
    podstawie numeru konta) prowadziło do numeru zgodnego z pismem to z
    braku odpowiedniego numeru druku (SD-3) uznałem, że jest to coś jak
    "Inne" ale do prawidłowego numeru rachunku.

    Gdyby na liście było tylko SD wybrałbym SD, ale że są też SD2 i SD-2
    więc uznałem, że numerek ma znaczenie, a ja mam numerek -3 (kiedyś
    kolega kupił setkę procesorów, które różniły się tylko jedną literką na
    końcu od tych które wyspecyfikowałem).
    P.G.