  • Data: 2018-12-14 09:08:52
    Temat: Re: System mBanku doprowadził mnie do pasji
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Piotr Gałka" putck0$p6u$1$P...@n...chmurka.net

    > Ciekawe czy dożyjemy czasów gdy jak się pójdzie do publicznej
    > toalety i sobie tylko pierdnie, ale będzie się miało potrzebę
    > podtarcia to się nie da bo kibel nie stwierdził sukcesu więc
    > oprogramowany przez jakiegoś informatyka (co wcześniej pisał
    > systemy bankowe) dozownik papieru nie wyda go, bo tak :)

    Merytorycznie rzecz ujmując masz rację z zastrzeżeniem braku... ;)

    -=-

    Zleciłbym przelew na inne moje konto prowadzone
    przez inny bank i stamtąd bym zlecił do US...

    [co za człowiek?! -- bez osiągnięcia sukcesu chce papier!?!
    to kibel czy wydawca papierów wartościowych? że taki papier
    w takich sytuacjach jest wartościowy -- to pewne!]

    Założyłbym (w razie braku) konto w innym banku,
    zgarnąłbym wisienki i zlecił przelew do US.

    -=-

    Wg mnie mBank (raczej jego ST) słynie z problematyczności obsługi.
    Szkoda nerwów -- wcześniej czy później ,,system'' będzie wiedział
    i lepiej niż TY, i szybciej, i więcej... Można (choć imo to groch
    o ścianę) zwracać uwagę pisarzom ST, ale czy warto zezwalać na
    doprowadzanie siebie do pasji?

    -=-

    Zyy pamiętnika niemłodej nielekarki...

    Drut łączący hybrydę z APkiem znów stwarza problemy -- mimo cięć niebudżetowych...
    (ponoć WiFi jest problematyczne, nie drut!!! -- tymczasem WiFi hula aż miło!)

    Evo szaleje (choć nawet nie ma przypisanych literek) gdy 64W10 startuje z HDD...
    (w kilka minut 20 GB TBW! -- chwila zapomnienia może zakończyć gwarancję) Nie
    mam pojęcia, o co wędruje...

    Qrs BTC ulega grawitacji, ciągnąc q dolinom ceny RAMowe...

    https://stooq.pl/q/?s=btcusd <-- już tylko 1/3 planowanego szczytu (10 kUSD)
    i 1/6 osiągniętego (niemal 20 kUSD) szczytu...

    Ciekawe, jak nisko zejdzie i na jak długi czas?

    --