  • Data: 2018-12-14 14:21:21
    Temat: Re: System mBanku doprowadził mnie do pasji
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zleciłbym przelew na inne moje konto prowadzone
    > przez inny bank i stamtąd bym zlecił do US...

    Też miałem taki pomysł - spróbowałem to zrobić z Citi, choć nie lubię
    tamtego systemu. Zrobiłem z niego kiedyś 3 przelewy i choć każdy z nich
    musiałem potwierdzić sms to one się (bez mojej świadomej decyzji)
    zapisały jako nie wymagające już potwierdzania. Na razie nie szukałem,
    czy przy ich wykonywaniu coś przegapiłem, czy system tak ma. Zresztą
    minął rok - mogło się zmienić.
    Nie pisałem o tym bo nie chciałem wydłużać i tak długiej mojej pisaniny.
    Trafia się na tę samą ścianę, nie wnikałem głębiej i wróciłem do mBanku
    - może to błąd.

    Napisałem do mBanku, że fajnie by było jakby:
    - wybierając US i druk widać było nr konta,
    - jakby dla druków, które można użyć za inne druki pojawiała się lista
    tych innych,
    - jak ze zwykłego przerzucają do podatkowego to jak kilka druków pasuje
    pod dany numer to żeby nie wpisywali autorytatywnie jednego tylko
    pokazali listę powiązanych z tym numerem.

    Poprosili o zgodę na wykorzystanie moich uwag jako sugestii. O co biega
    - przecież po to pisałem. Jakby nie dostali zgody to mógłbym wystąpić o
    naruszenie praw autorskich czy co?

    Przy okazji się dowiedziałem od nich, że okres za jaki jest ta płatność
    to powinienem wybrać że za jeden dzień.
    To jeszcze im napisałem, że fajnie by było jakby był jakiś helpik koło
    wybierania okresu z którego człowiek mógłby się doczytać, że płatność
    dotycząca kogoś raz na wieczność to jest płatność za 1 dzień.
    P.G.