  • 1. Data: 2005-09-19 14:15:00
    Temat: System Pl@net Fortis Banku
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące systemu Pl@net Fortis Banku. Podczas połączenia ze
    stroną służącą do logowania pokazuje mi się okienko w którym pisze: The web
    site ypu want to connect requests identification. Select the certificate to
    use when connecting. Pod tym tekstem znajduje się puste pole i dwa przyciski
    Ok i Cancel. Co zrobić, żeby to się nie pojawiało??? Korzystam z
    przeglądarki Mozilla Firefox.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 2. Data: 2005-09-19 19:52:41
    Temat: Re: System Pl@net Fortis Banku
    Od: trainer <t...@p...org>

    Przemek wrote:
> [...]
    > use when connecting. Pod tym tekstem znajduje się puste pole i dwa przyciski
    > Ok i Cancel. Co zrobić, żeby to się nie pojawiało??? Korzystam z

    spróbuj tak:

    Tools -> Options -> Advanced -> Certificates -> Client Certificate Selection

    Ja mam:
    (x) Select Automatically
    ( ) Ask Every Time

    może masz zaznaczone to drugie

    (nie mam polskiej nakładki, jakby co to przetłumaczysz sobie menu?)

    pozdro
    trainer

  • 3. Data: 2005-09-19 20:02:17
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    Użytkownik "trainer" <t...@p...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > ( ) Ask Every Time
    >
    > może masz zaznaczone to drugie
    >
    > (nie mam polskiej nakładki, jakby co to przetłumaczysz sobie menu?)

    Mam tak. Jak dam kilka razy ok to strona do logowania się pojawia ale to
    jest wkurzające.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 4. Data: 2005-09-19 20:12:53
    Od: trainer <t...@p...org>

    Przemek wrote:
    > Mam tak. Jak dam kilka razy ok to strona do logowania się pojawia ale to
    > jest wkurzające.

    a którą masz ver. FF?
    bo ja 1.0.6
    może spróbuj włączyć cookies?

    trainer

  • 5. Data: 2005-09-19 20:28:19
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    > a którą masz ver. FF?
    > bo ja 1.0.6
    > może spróbuj włączyć cookies?

    Ta sama wersja i cookies oczywiście są włączone, bo przecież w ogóle nie
    mógłbym się zalogować.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 6. Data: 2005-09-19 20:45:03
    Od: trainer <t...@p...org>

    Przemek wrote:
    > Użytkownik "trainer" <t...@p...org> napisał w wiadomości

    > Ta sama wersja i cookies oczywiście są włączone, bo przecież w ogóle nie
    > mógłbym się zalogować.

    nie znam się, ale może masz jakieś pozostałości po poprzednich
    certyfikatach - może by coś dało usunięcie wszystkich i ponowne
    zainstalowanie?

  • 7. Data: 2005-09-19 21:04:43
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    > Mam tak. Jak dam kilka razy ok to strona do logowania się pojawia ale to
    > jest wkurzające.

    Witam,

    Problem pojawia się po aktualizacji java. Ja mam zainstalowaną SUN java i
    zaraz po instalacji wszystko jest OK, natomiast po zrobieniu aktualizacji do
    ostatniej wersji pojawiają się te wkurzające wielokrotne okienka.

    Pozdrawiam

    Zbyszek

  • 8. Data: 2005-09-19 21:19:25
    Od: trainer <t...@p...org>

    Zbyszek wrote:

    > Problem pojawia się po aktualizacji java. Ja mam zainstalowaną SUN java i
    > zaraz po instalacji wszystko jest OK, natomiast po zrobieniu aktualizacji do
    > ostatniej wersji pojawiają się te wkurzające wielokrotne okienka.

    aaa to wiele wyjaśnia
    ze stronki
    http://www.fortisbank.com.pl/services/planet/PlanetS
    tepsPL-tech.html

    Rekomendujemy korzystanie z wirtualnej maszyny Java firmy SUN
    Microsystems, w wersji 1.4.2_06. W chwili obecnej nie zalecamy
    korzystania z systemu Pl@net przy użyciu wirtualnej maszyny Java w
    wersji 1.5.

    pozdro
    trainer

  • 9. Data: 2005-09-20 06:58:58
    Od: "Przemek" <c...@p...pf.pl>

    > Rekomendujemy korzystanie z wirtualnej maszyny Java firmy SUN
    > Microsystems, w wersji 1.4.2_06. W chwili obecnej nie zalecamy korzystania
    > z systemu Pl@net przy użyciu wirtualnej maszyny Java w wersji 1.5.

    Dzięki!!!! Nie znalazłem tego na stronie Fortisa :)

    Pozdrawiam
    Przemek