eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiSystem Pl@net Fortis Banku › System Pl@net Fortis Banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpintern
    et.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Przemek" <c...@p...pf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: System Pl@net Fortis Banku
    Date: Mon, 19 Sep 2005 16:15:00 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 13
    Message-ID: <dgmh4r$2b4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-ip66-151.crowley.pl
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1127139291 2404 62.111.151.66 (19 Sep 2005 14:14:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 19 Sep 2005 14:14:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:363949
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam,

    Mam pytanie dotyczące systemu Pl@net Fortis Banku. Podczas połączenia ze
    stroną służącą do logowania pokazuje mi się okienko w którym pisze: The web
    site ypu want to connect requests identification. Select the certificate to
    use when connecting. Pod tym tekstem znajduje się puste pole i dwa przyciski
    Ok i Cancel. Co zrobić, żeby to się nie pojawiało??? Korzystam z
    przeglądarki Mozilla Firefox.

    Pozdrawiam
    Przemek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1