  • 1. Data: 2012-09-26 16:49:28
    Temat: Syncowi znudziło się dopłacanie...
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    24 października zmiana regulaminu, już nie będzie tak łatwo kasować co
    miesiąc 1125*liczba dobrych znajomych.

    AK

  • 2. Data: 2012-09-26 16:56:37
    Temat: Re: Syncowi znudziło się dopłacanie...
    Od: p...@g...com

    W dniu środa, 26 września 2012 16:49:42 UTC+2 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:
    > 24 pa�dziernika zmiana regulaminu, ju� nie b�dzie tak �atwo kasowa� co
    >
    > miesi�c 1125*liczba dobrych znajomych.
    >

    > AK

    Zmien sobie czcionke.

  • 3. Data: 2012-09-26 16:59:31
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Zmien sobie czcionke.

    Tylko tyle masz do powiedzenia?

  • 4. Data: 2012-09-26 17:42:54
    Od: "Przemek" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości
    > 24 października zmiana regulaminu, już nie będzie tak łatwo kasować co
    > miesiąc 1125*liczba dobrych znajomych.
    >
    > AK

    Mozna prosić o jakieś szczegóły a najlepiej link do tej informacji, bo na
    stronie Synca nie mogę znaleźć ?

  • 5. Data: 2012-09-26 18:15:58
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Synek przysłał takie coś:

    Szanowni Państwo,

    Uprzejmie informujemy, że od 24 października 2012 r. obowiązywać będzie nowy
    "Regulamin obsługi produktów Alior Sync*. Poniżej przedstawiamy najważniejsze zmiany
    dotyczące Cashback i karty debetowej.

    Z usługi Cashback, polegającej na zwrocie 5% wartości zakupów internetowych,
    wyłączone zostały:

    1. kody MCC:

    - 4111, określający m.in. usługi transportowe,

    - 6012, określający instytucje finansowe,

    -6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,

    -6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,

    - 4629, określający internetowe przekazy pieniężne.

    2. płatności ,Płacę z Alior Sync* w punktach korzystających z wyżej wymienionych
    kodów MCC.

    Zgodnie z nowymi zapisami maksymalna kwota, dla której naiczany jest Cashback,
    określana będzie dla danego kfienta, a nie dla każdego rachunku, jak odbywało się to
    dotychczas.

    Do Regulaminu wprowadzono także informację, że Bank w uzasadnionych przypadkach ma
    prawo wstrzymać wypłatę całości lub części zwrotu w ramach usługi Cashback.

    Ponadto dodano zapis, że Bank zamknie nieaktywowaną kartę debetową po trzech
    miesiącach od jej wydania.

    Zmieniony Regulamin, o którym mowa powyżej, znajdą Państwo na stronie www.svnc.Pl.

    W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z Wirtualnym Oddziałem lub z
    infolinią Afior Sync pod numerem 19 506.

  • 6. Data: 2012-09-26 18:54:07
    Od: a...@g...pl

    Przemek wrote:

    > Użytkownik "Andrzej Kubiak" <n...@i...invalid> napisał w wiadomości

    > Mozna prosić o jakieś szczegóły a najlepiej link do tej informacji, bo na
    > stronie Synca nie mogę znaleźć ?

    Pewnie w panelu konta są te wiadomości.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 7. Data: 2012-09-26 21:09:39
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Michal Pl pisze:

> [...]
    > -6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
    > - 4629, określający internetowe przekazy pieniężne.

    Jeśli się nie mylę - nie wyłączyli Allegro? :-)

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2012-09-26 21:50:41
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 26 Sep 2012 21:09:39 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

    > Jeśli się nie mylę - nie wyłączyli Allegro? :-)

    O tym, to się dopiero przekonamy po 24.10.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2012-09-26 21:50:48
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu środa, 26 września 2012 21:10:07 UTC+2 użytkownik Przemyslaw Kwiatkowski
    napisał:

    > Jeśli się nie mylę - nie wyłączyli Allegro? :-)

    Zrobiłem testowo zasilenie mPay z karty Synca. Z ciekawości, czy za to też 5%MB.
    PS jaki cashback?? Bankowcy bądż co bądż powinni takie rzeczy wiedzieć!

  • 10. Data: 2012-09-27 07:57:08
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Z usługi Cashback, polegającej na zwrocie 5% wartości zakupów
    > internetowych, wyłączone zostały:

    Zasilanie telefonow na karte debetowka Synca nie da juz 5% zwrotu?
    A zasilanie z Synca rzeczy typu moBilet / CallPay tez odpada?