  • 1. Data: 2012-09-26 17:14:56
    Temat: 500 Euro -> Alior Sync
    Od: @

    Jak najprościej wpłacić 500E do AS? Sprzedać w kantorze i wpłacić na
    poczcie (ale to chyba zapłaci się jakąś prowizję)? Sprzedać i wpłacić we
    wpłatomacie (biorą jakąś prowizję)? A może można wpłacić Euro we
    wpłatomatach?
    Konto mam od tygodnia więc się jeszcze nie orientuję w tych sprawach :)

  • 2. Data: 2012-09-26 17:20:34
    Temat: Re: 500 Euro -> Alior Sync
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

> [...]
    > wpłatomatach?
    > Konto mam od tygodnia więc się jeszcze nie orientuję w tych sprawach

    Może warto kupić EUR w internetowym kantorze
    i przelać je bezpośrednio na konto.
    Sam tak robię; zero problemów.
    Np. w tym https://internetowykantor.pl
    Zajefajnie prosto, szybko i pewnie.

    P.S. nie jest to kryptoreklama.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 3. Data: 2012-09-26 22:48:16
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik <@> napisał w wiadomości
> [...]
    > wpłatomatach?
    > Konto mam od tygodnia więc się jeszcze nie orientuję w tych sprawach :)
    -----------
    internetowy kantor Aliora lub jak masz EUR to otworz konto w EUR w Aliorze
    (wplac EUR) i przelej bezplatnie do AliorS jako przelew europejski.

  • 4. Data: 2012-09-27 09:39:41
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 26 Sep 2012 22:48:16 +0200, Krzysztof napisał(a):

    > internetowy kantor Aliora lub jak masz EUR to otworz konto w EUR w
    > Aliorze (wplac EUR) i przelej bezplatnie do AliorS jako przelew
    > europejski.

    Jak założy konto w kantorze aliorowym to może wpłacić również w okienku
    aliora.

    Xenocide