  • 31. Data: 2012-10-04 10:53:36
    Temat: Re: Syncowi znudziło się dopłacanie...
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Wrz, 22:32, Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
> [...]
    S.A." Czyli też wypadnie po 24.10.

    > A nikt nie korzystał z "Płacę z Alior Sync"?
    > Bo najpierw zrobiłem doładowanie komórki przez blue.pl, potem zapłaciłem
    > za towar na Allegro, a w systemie ani śladu jakichkolwiek kodów MCC bądź
    > promocyjnych punktów.

    Czy placac orange

    http://www.orange.pl/kid,4000377632,id,4002336698,ti
    tle,Platnosc-Elektroniczna-dla-klientow-TP,helpartic
    le.html

    Jest zwykly przelew czy jest mozliwosc zaplaty z punktami?

  • 32. Data: 2012-10-06 01:21:47
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 3 Oct 2012 08:29:28 -0700 (PDT), Piotr Hołda napisał(a):

    > Bank dla lamerów to to nie jest :)

    Nie da się ukryć.
    Wczoraj usiłowałem porozumieć sie z Wirtualnym oddziałem tego banku.
    Sprawdziłem, czy moja przeglądarka (Firefox) spełnia wymagania banku, to
    samo z wersją Adobe Flash Playera, wykonałem zalecany przez bank test
    przeglądarki oraz dodatków, który wyszedł pozytywnie.
    Ale pomimo tego, z bankiem nie udało mi się porozumieć!
    Ja konsultanta słyszałem, ale on mnie nie!
    Sprzęt sprawny, bo korzystam z ze Skype'a, a po pierwszej nieudanej
    próbie połączenia z bankiem, na wszelki wypadek Skype'a wyłączyłem, ale
    niestety nie przyniosło to żadnej poprawy.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 33. Data: 2012-10-06 10:25:57
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-06 01:21, Chris94 pisze:
> [...]
    > próbie połączenia z bankiem, na wszelki wypadek Skype'a wyłączyłem, ale
    > niestety nie przyniosło to żadnej poprawy.

    A czy przypadkiem nie masz wejścia mikrofonowego w karcie dźwiękowej do
    której nie masz podłączonego mikrofonu i w np. osobno mikrofon wbudowany
    w kamerkę? Bo może domyślnym w systemie wejściem jest np. te na karcie,
    a w skype ustawiony mikrofon w kamerce i dlatego skype działa, a bakier
    Cię nie słyszy?

  • 34. Data: 2012-10-06 21:37:10
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 06 Oct 2012 10:25:57 +0200, osa napisał(a):

> [...]
    > w kamerkę? Bo może domyślnym w systemie wejściem jest np. te na karcie,
    > a w skype ustawiony mikrofon w kamerce i dlatego skype działa, a bakier

    Nie, mam osobny mikrofon, a przez Skype mogę rozmawiać także wtedy, gdy
    kamerka w ogóle nie jest podpięta.
    Przypuszczam, że to jest raczej jakiś problem związany z programem Adobe
    Flash Player.

  • 35. Data: 2012-10-06 21:49:16
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    W dniu 2012-10-06 21:37, Chris94 pisze:

    > Nie, mam osobny mikrofon, a przez Skype mogę rozmawiać także wtedy, gdy
    > kamerka w ogóle nie jest podpięta.

    A może po prostu konsultanci tak mają domyślnie?
    Oni są do wciskania ofert (najważniejsze żeby mikrofon im działał), a
    nie do słuchania pytań, odpowiadania na pytania itp. :)

    --
    http://monter.FM
    Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

  • 36. Data: 2012-10-06 22:07:46
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-06 21:37, Chris94 pisze:

    > Nie, mam osobny mikrofon, a przez Skype mogę rozmawiać także wtedy, gdy
    > kamerka w ogóle nie jest podpięta.

    Może skype wybiera dostępne mikrofony, a flash bierze domyślny systemowy
    (do którego nie masz akurat nic podpięte)?

    > Przypuszczam, że to jest raczej jakiś problem związany z programem Adobe
    > Flash Player.

    Albo masz nieodpowiedni zestaw przeglądarka - flash player bo okazuje
    się, że różnie to działa:

    http://www.sync.pl/informacje/Rekomendowane_przeglad
    arki

  • 37. Data: 2012-10-06 22:10:49
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-10-06 21:37, Chris94 pisze:
    > Przypuszczam, że to jest raczej jakiś problem związany z programem Adobe
    > Flash Player.

    W czasie rozmowy na flashu kliknij prawym i wejdź w ustawienia. W
    zakładce z mikrofonem można wybrać urządzenie wejściowe... może masz tam
    coś źle wybrane?

  • 38. Data: 2012-10-06 22:25:23
    Od: "monter.FM" <s...@m...fm>

    > Nie, mam osobny mikrofon, a przez Skype mogę rozmawiać...
    A może po prostu konsultanci tak mają domyślnie?
    Oni są do wciskania ofert (najważniejsze żeby mikrofon im działał), a
    nie do słuchania pytań, wątpliwości, reklamacji itp. :)

  • 39. Data: 2012-10-07 23:48:11
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 06 Oct 2012 22:07:46 +0200, osa napisał(a):

    > Może skype wybiera dostępne mikrofony, a flash bierze domyślny systemowy
    > (do którego nie masz akurat nic podpięte)?

    Mam podpięty, bo właśnie z niego korzystam, gdy rozmawiam przez Skype'a.

    > Albo masz nieodpowiedni zestaw przeglądarka - flash player bo okazuje
    > się, że różnie to działa:
    >
    > http://www.sync.pl/informacje/Rekomendowane_przeglad
    arki

    Używam Firefoxa + Adobe Flash Player 11.4, czyli zestaw odpowiedni.
    Zresztą test na stronie Synaca też stwierdza, że zestaw jest
    odpowiedni.