    From: Maciej <m...@N...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Supermarket Funduszy Inwestycyjnych w mB
    Date: Sun, 2 Feb 2003 10:30:12 +0000 (UTC)

    In article <4...@n...onet.pl>,
    k...@p...onet.pl wrote:
    > Ja sie tez skusilem na supermarket. I.... I coz - czekam juz ponad dwa tygodnie
    > na uaktywnienie konta. Fakt - doslali mi przedwczoraj Oswiadczenie do podisu,
    > ale zanim dojdzie do nich (odeslalaem natychmiast), zanim aktywuja linie, zanim
    > zloze piersze zlecenie i zanim jednostki pojawia sie na moich koncie (podobno
    > to troche trwa - przynajmniej kilka dni), to uplynie troche czasu.

    A co powiesz o osobach ktore rowniez 19 stycznia zglosili aktywacje,
    a nawet nie widzieli jescze
    na oczy dokumentow??? Takich jest bardzo duzo i ja jestem min przykladem.
    Co do pospiechu hmm jest to rzecz wzgledna, gdyz coz moze sie okazac ze dzieki
    temu opoznieniu
    wiecej zyskasz! Zauwaz ze teraz duzo osob narzeka ze sie wycofuje z oblikacji
    w najblizszy
    poniedzialek bo np GTFI przynosi ciagle straty.