  • Data: 2003-02-02 09:35:22
    Temat: Re: Supermarket Funduszy Inwestycyjnych w mB
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Ja sie tez skusilem na supermarket. I.... I coz - czekam juz ponad dwa tygodnie
    na uaktywnienie konta. Fakt - doslali mi przedwczoraj Oswiadczenie do podisu,
    ale zanim dojdzie do nich (odeslalaem natychmiast), zanim aktywuja linie, zanim
    zloze piersze zlecenie i zanim jednostki pojawia sie na moich koncie (podobno
    to troche trwa - przynajmniej kilka dni), to uplynie troche czasu.

    Dwa wynikaja z tego wnioski:
    - m-bank nie przygotowal sie troche organizacyjnie do tego (pani w m-linii
    powiedziala zgodnie z formulka przekazana chyba przez marketing: "nie
    spodziewalismy sie takiego zainteresowania, prosze czekac na oswiadczenie -
    powinno przyjsc w ciagu najblizszych 7 dni roboczych"). A powinni sobie zdawac
    sprawe, ze maja ponad 300 tysiecy klientow, dla ktorych odsetki od kapitalu sie
    licza i na taka oferte moga sie rzucic,
    - rynek funduszy inwestycyjnych jeszcze chyba raczkuje. Jezeli mowi sie tu, ze
    trzeb stac w kolejce godzine po to zeby konwertowac jednostki, to faktycznie
    jestesmy jeszcze w czasach bardzo-wczesno-kapitalistycznych.

    Pozdrawiam,
    Karciarz01