  • 1. Data: 2003-12-04 22:18:21
    Temat: Superkonto za 10,2zł !
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@d...emaila.pl>

    To niezłe podwyżki PKO BP szykuje od 1 stycznia!
    Wyciąg z TOiP PKO BP:
    Prowadzenie Superkonta: 4zł
    Wyciąg pocztą: 5zł + 1,2zł (za list)

    PKO BP chce swoich emerytów chyba obsługiwać przez komórkui,
    bo komunikaty SMS o transakacjach: 2zł (to i tak jest 6zł miesięcznie)

    Do tego za przelewik: 3zł

    Czy ludzie wyjdą na ulice? ;-)

    MJ

  • 2. Data: 2003-12-04 23:12:46
    Temat: Re: Superkonto za 10,2zł !
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Mariusz A. Jasiński" <n...@d...emaila.pl> napisał w wiadomości
    > To niezłe podwyżki PKO BP szykuje od 1 stycznia!

    > Czy ludzie wyjdą na ulice? ;-)

    Nie, będą płacić z przyzwyczajenia i wcześniej umrą niż zmienią bank...

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2003-12-05 00:31:35
    Temat: Re: Superkonto za 4zł !
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > To niezłe podwyżki PKO BP szykuje od 1 stycznia!
    > Wyciąg z TOiP PKO BP:
    > Prowadzenie Superkonta: 4zł
    > Wyciąg pocztą: 5zł + 1,2zł (za list)

    Nie panikuj tylko czytaj dokładnie,
    z wyciągami nic się nie zmieniło,
    miesięczny jest cały czas bezpłatny,
    a cena dodatkowych też się nie zmieniła.

  • 4. Data: 2003-12-05 07:17:23
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Thu, 04 Dec 2003 23:18:21 +0100, Mariusz A. Jasiński wrote in
    nessage <bqobct$n5o$2@absinth.dialog.net.pl>:

    >PKO BP chce swoich emerytów chyba obsługiwać przez komórkui,
    >bo komunikaty SMS o transakacjach: 2zł (to i tak jest 6zł miesięcznie)
    >
    >Do tego za przelewik: 3zł
    >
    >Czy ludzie wyjdą na ulice? ;-)

    Nie. Za to oszołomy będą zaśmiecać grupę bzdurami.
    A w ogóle to masz tam konto? Mi do emerytury jeszcze sporo brakuje, a
    superkonto mam i sobie chwalę. Korzystając z kredytu odnawialnego
    nawet "zarobię" na zmianach toip.
    Swoją drogą, jaki bank zaproponowałbyś emerytom?

  • 5. Data: 2003-12-05 09:09:23
    Od: "Marek" <a...@H...onet.pl>

    Witam

    Z tego co widzę to PKO wprowadza w błąd.
    W ulotce przesyłanej posiadaczą superkonta jest:

    6. Za przekazywanie pocztą:
    1.wyciągów
    5zł+koszty przesyłki pocztowej listem zwykłym
    2.zbiorczego zestawienia częściej niż raz w miesiącu (to samo co
    wyżej)

    Co wprowadza w błąd gdyż w pełnej TOiP jest jeszcze punkt:
    3. zbiorczego zestawienia operacji raz w miesiącu 0.00 zł

    Co oznacza, że co miesięczne wyciągi będą bezpłatne.

    Ale czym różni się punkt 1 od 3? Dla mnie to jest to samo.

    Marek

  • 6. Data: 2003-12-05 09:14:55
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz A. Jasiński" <n...@d...emaila.pl> napisał w wiadomości
    > To niezłe podwyżki PKO BP szykuje od 1 stycznia!
> [...]

    Właśnie powoli szala się przechyla i pewnie niedługo uda mi się namówić żonę
    do zamknięcia tam konta.
    W mBanku juz ma otwarte, wystraczy przekierować wpływy i w łeb.

    Pozdraiwam
    Robert Wicik

  • 7. Data: 2003-12-05 12:25:36
    Od: "darsoon" <d...@o...pl>

> [...]

    > Co oznacza, że co miesięczne wyciągi będą bezpłatne.
    > Ale czym różni się punkt 1 od 3? Dla mnie to jest to samo.

    Ale to samo nie jest.
    Wyciągi są wysyłane po każdej operacji. Jak codziennie coś ci wpłynie
    na rachunek to codziennie dostaniesz wyciąg (i będzie pobrana opłata).
    Pkt. 3 - zbiorcze zestawienie operacji raz w miesiącu - nawet nie wiem
    co tu jest do tłumaczenia :)
    Po prostu wysyłane jest raz w miesiącu zestawienie wszystkich operacji
    wykonanych przez cały miesiąc.
    Możesz sobie zażyczyć jeszcze zbiorcze zestawiania np. co tydzień,
    czyli pkt.2.

  • 8. Data: 2003-12-05 23:18:56
    Od: SunWoj <sunwoj@WYMAZ_TO.gazeta.pl>

    A ja dziekuje za tegop posta, poniewaz dopiero on mi otworzyl oczka na
    to jak drogo zacznie mnie kosztowac superkonto student. Oplaty mi
    wzrosna o 100% :) a nawet wiecej, a zamkne konto, dlatego ze za
    polecenie zaplaty zaczeli brac pieniadze. Dzis 0,50zl, jutro bedzie
    2zl. Bez przegiec! Nie wspominajac o dennym oprocentowaniu, ktorego
    wlasciwie nie ma. Dzis przyslali mi nowa TOiP i wlasnie dojrzalem ze
    oplata za wydanie/wznowienie karty rowniez wzrosla? /albo jakas
    podwyzke przegapilem wczesniej :)/
    Szkoda mi tylko debetu, i ilosci dostepnych bankomatow, ale to ost. to
    zalatwie karta VWbanku.

    To tyle, ja wole mbank+VWbank+Lukas i to wszystko za 0pln :)

    Pozdrawiam...
    Wojtek

  • 9. Data: 2003-12-05 23:24:40
    Od: Benny <zbkm@_usun_interia.pl>

    zoil wrote:

    > Swoją drogą, jaki bank zaproponowałbyś emerytom?
    Pocztowy.

    Zbyszek

  • 10. Data: 2003-12-06 22:57:37
    Temat: Odp: Superkonto za 10,2zł !

    Użytkownik Mariusz A. Jasiński <n...@d...emaila.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bqobct$n5o$...@a...dialog.net.pl...
> [...]
    >
    > PKO BP chce swoich emerytów chyba obsługiwać przez komórkui,
    > bo komunikaty SMS o transakacjach: 2zł (to i tak jest 6zł miesięcznie)

    Tak. By pójśc do innych banków