    From: "darsoon" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Superkonto za 4zł !
    Date: Fri, 5 Dec 2003 13:25:36 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@s0cfpi.pkobp.pl

    > 6. Za przekazywanie pocztą:
    > 1.wyciągów
    > 5zł+koszty przesyłki pocztowej listem zwykłym
    > 2.zbiorczego zestawienia częściej niż raz w miesiącu (to
    samo co
    > wyżej)
    > Co wprowadza w błąd gdyż w pełnej TOiP jest jeszcze punkt:
    > 3. zbiorczego zestawienia operacji raz w miesiącu 0.00

    > Co oznacza, że co miesięczne wyciągi będą bezpłatne.
    > Ale czym różni się punkt 1 od 3? Dla mnie to jest to samo.

    Ale to samo nie jest.
    Wyciągi są wysyłane po każdej operacji. Jak codziennie coś ci wpłynie
    na rachunek to codziennie dostaniesz wyciąg (i będzie pobrana opłata).
    Pkt. 3 - zbiorcze zestawienie operacji raz w miesiącu - nawet nie wiem
    co tu jest do tłumaczenia :)
    Po prostu wysyłane jest raz w miesiącu zestawienie wszystkich operacji
    wykonanych przez cały miesiąc.
    Możesz sobie zażyczyć jeszcze zbiorcze zestawiania np. co tydzień,
    czyli pkt.2.