  • 1. Data: 2003-12-04 21:14:34
    Temat: Re: Inteligo
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Pestan" <u...@r...com.pl> napisał w wiadomości
    news:bqo7uo$o6a$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > O co chodzi w debecie INTELIGO. Pisza aby skorzystac po czym dostaje info
    ze
    > na koncie nie ma ruchu. Konto szaleje na maxa bo to konto firmowe i
    wszelkie
    > transakcje ida przez nie. Jakie kwoty musza byc przelewane, czy inaczej
    > jakie sa warunki otrzymania debetu. Dzięki za info

    Tego nie wie nikt.
    Try ask konsultant. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 3. Data: 2003-12-05 09:00:42
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    Wojciech Nawara raczył napisać:

    nie wiem, w każdym razie dostełem za pierwszym podejściem maksymalne
    możliwe.
    ruch jest średni, kasa też nie powala na kolana, konto dość krótko..
    więc nie wiem:)
    jestem.. równiejszy?;)
    RW

  • 4. Data: 2003-12-05 12:14:18
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "Pestan" <u...@r...com.pl> wrote in message
> [...]
    > transakcje ida przez nie. Jakie kwoty musza byc przelewane, czy inaczej
    > jakie sa warunki otrzymania debetu. Dzięki za info

    Zdaje mi się, że w chwili starania się o debet warto mieć
    na koncie jakąś konkretniejszą kwotę. Ja miałem na koncie
    przez kilkanaście minut 3500 zł (nie moje ;-)) i dostałem
    maksymalny dla kont indywidualnych, czyli 499,99.

    Pozdrawiam,
    Artur