  • 141. Data: 2009-03-16 18:38:24
    Temat: Re: Super okazyjny kredyt na 52 lata
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    news:gpl359$1liq$1@opal.icpnet.pl...

    > nie, płacisz za każdy przejechany km powyżej limitu np. 30 gr, ale to ile
    > wynosi limit km określone jest w umowie, miałem np. taką że w roku max
    > 40kkm i w ciągu 4 lat 160kkm, można mieć limit 100kkm rocznie, ale to
    > wszystko jest kwestia ceny ;-)

    Eee, to dość cienki układ. No chyba, że pozostałe warunki umowy (marża
    itp.) masz takie, że Ci się to opłaca.

    > za ponadnormatywne zużycie się płaci,

    O ile umowa coś mówi na ten temat.

    > wyobraź sobie, że pożyczyłeś auto na kilka dni i robiłeś z nim "straszne"
    > rzeczy, jak myślisz jak zareaguje na to wypożyczalnia jak będziesz
    > oddawał samochód?

    Ale leasing nie jest przecież wypożyczalnią. Owszem, samochód pozostaje
    własnością TL do czasu wykupu, ale mimo to różnica między ratami
    leasingowymi a opłatami zwykłego najmu jest kolosalna.

  • 142. Data: 2009-03-16 18:39:56
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    w Olsztynie przerżnięto mi wszystkie opony.
    ***
    W Olsztynie rżną wszystkim jak leci, bez względu na narodowość ;-)
    Taka gmina.

  • 143. Data: 2009-03-16 18:59:24
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 16 Mar, 19:37, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

    Jak do tej pory, tyle mojego, co sobie ponarzekam..;-)

  • 144. Data: 2009-03-16 19:00:13
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 16 Mar, 19:39, "Baloo" <b...@o...eu> wrote:

    > W Olsztynie rżną wszystkim jak leci, bez względu na narodowość ;-)
    > Taka gmina.

    Szkoda, takie fajne miasto..!

  • 145. Data: 2009-03-16 19:21:25
    Od: "Marcin" <u...@u...eu>

    Witam

    > Sam przyznajesz, ze wlasciciel zarabia na lokatorze. Jakim wiec cudem
    > wynajmowanie moze byc (przy takich samych warunkach) bardziej oplacalne?

    Bo ktos kupil mieszkanie placac 3000 PLN/m2 a teraz obok kosztuje podobne
    6000 PLN/m2. Bo w wielkiej plycie ktos wykupil za przyslowiowa 1 PLN
    albo dostal w spadku. I wynajecie takiego miszkania oznacza i zysk
    dla wlasciciela, i mniej do zaplaty niz rata w banku.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 146. Data: 2009-03-16 21:17:25
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Marcin" <u...@u...eu> writes:

> [...]
    > albo dostal w spadku. I wynajecie takiego miszkania oznacza i zysk
    > dla wlasciciela, i mniej do zaplaty niz rata w banku.

    Nie nie. Zysk oznacza, ze oplaca sie wynajmowac (teraz) zamiast sprzedac
    (takze teraz). Nie ma znaczenia iles ktos za co kiedys zaplacil
    i w jakich pieniadzach.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 147. Data: 2009-03-16 22:37:42
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    In article <m...@i...localdomain>,
    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > To chyba za kawalerke lub cos podobnego, albo - wedlug standardow
    > mieszkan "wlasnych" - takie do remontu.

    hmm.. 1200 pln + liczniki za 44m.kw. na starym mokotowie. wyposazona
    kuchnia i lazienka. bardzo mily wlasciciel.
    nie mam w ogole parcia do kupna :)

    --
    tah

  • 148. Data: 2009-03-16 23:02:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Taryk Abu-Hassan wrote:

    > hmm.. 1200 pln + liczniki za 44m.kw. na starym mokotowie. wyposazona
    > kuchnia i lazienka. bardzo mily wlasciciel.
    > nie mam w ogole parcia do kupna :)

    1. 1200 dzisiaj, ale nie jutro.

    2. za 10 lat, przy wzięciu kredytu i odkładaniu drugie tyle byłoby to
    już twoje. Tak dalej nie będziesz miał nic, ale srednio 120 tys poszło
    się bujac.

  • 149. Data: 2009-03-16 23:42:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 18:02:50 -0500, witek napisał(a):

    > 2. za 10 lat, przy wzięciu kredytu i odkładaniu drugie tyle byłoby to
    > już twoje. Tak dalej nie będziesz miał nic, ale srednio 120 tys poszło
    > się bujac.

    Albo się okaże, że za 5 lat będzie pracował gdzieś w Brukseli.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 150. Data: 2009-03-17 02:00:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Albo się okaże, że za 5 lat będzie pracował gdzieś w Brukseli.

    To mieszkanie sprzeda, kredyt spłaci i jest do przodu.
    Albo wynajmie podobnie myślącym co on, że sie nie opłaca i kredyt sam
    się będzie spłacał.