  • Data: 2009-03-15 17:46:24
    Temat: Re: Super okazyjny kredyt na 52 lata
    Od: Sneakers <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-03-14 13:06:40 +0100, Jan Werbiński
    <j...@j...com> said:

    > Użytkownik "Baloo" <b...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Po pierwsze wkład własny 20-50% wartości i taki poziom zarobków, który
    > pozwoli na spłatę kredytu w kilka lat. Oczywiście wszyscy wolą się po
    > ułańsku zadłużyć i żyć ponad stan. :-)
    > Życie ponad stan w historii Polski było już chyba powodem poważnych
    > kryzysów państwa?

    Po części się z Tobą zgadzam ale gdybym myślał tak jak Ty, to dzisiaj
    nie wprowadzałbym się do trzeciego w życiu mieszkania (dwa poprzednie
    nadal są moje ;-) ) I każde było kupowane na kredyt 100%. Fakt, że
    spłacane zazwyczaj w połowie okresu kredytowania nie zmienia tego, że
    za każdzym razem brałem kredyt na 100% (ostatnio nawet więcej, bo na
    wykończenie też wziąłem) i na maksymalny dopuszczalny okres
    kredytowania. Dzięki temu mogłem normalnie żyć i niczego sobie i
    dziecku nie odmawiać, a w przypływie większej gotówki płacić po 2-3
    raty na raz.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotrek Miller vel. Sneakers