  • 61. Data: 2009-02-19 14:25:13
    Temat: Re: Sukces polskiej interwencji ;)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" gnjnk5$u7n$...@n...onet.pl

    > Wyedukowany na telewizji człowiek mógłby Ci współczuć, że musisz
    > co miesiąc tyle pieniędzy przepijać (jak wiadomo, jedynym ujściem
    > zaoszczędzonych na ZUS pieniędzy jest gardło, stąd przymus ubezpieczeń:)

    Ja lubię sobie popić. :) Mleko, różne herbaty, soki... Kiedyś piłem
    lepsze soki i lepsze herbaty... Co złego w piciu? :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 62. Data: 2009-02-19 14:32:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Liwiusz" gnjnk5$u7n$...@n...onet.pl

    > Ja lubię sobie popić. :) Mleko, różne herbaty, soki... Kiedyś piłem
    > lepsze soki i lepsze herbaty... Co złego w piciu? :)

    Że powinieneś pić więcej mleka, a nie oszczędzać na emeryturę. Ale
    nie martw się, na starość i tak Ci to skonfiskują, nie może być przecież
    tak, że Ty będziesz opływał w luksusy, a miliny emerytów będą żyć za
    grosze :)

    Gdyby (tfu tfu) unieważniono ustawowo umowy na opcje, to polecam
    każdemu wymienić swoje waluty i złotówki na złoto i zakopać głęboko w
    ogródku. Jawne złamanie zasad obowiązujących w państwie prawa (swoboda
    zawierania umów, chcącemu nie dzieje się krzywda, niedziałanie prawa
    wstecz) dobrze nie wróży...

    --
    Liwiusz

  • 63. Data: 2009-02-19 15:46:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" gnjqhv$80h$...@n...onet.pl

    > Że powinieneś pić więcej mleka, a nie oszczędzać na emeryturę.

    Piję dużo. Z Mlekovity i Łaciate.
    Tu jest najmniej przemysłu, więc i chyba mleko jest najzdrowsze. :)

    > Ale nie martw się, na starość i tak Ci to skonfiskują,

    ;)

> [...]

    zawierania umów, chcącemu nie dzieje się krzywda,
    > niedziałanie prawa wstecz) dobrze nie wróży...

    0. Nie wiem dokładnie, o czym piszesz, ale domyślam się, o co chodzi. :)
    1. Nie każdy ma ogródek. ;)
    2. Co w tym kraju dobrze wróży?

    Znam od dziecka zabawę typu:

    Grajmy! Jeśli ja wygram -- wyśmieję cię i podepczę cię.
    Jeśli jednak przegram z tobą -- zapłacisz mi odszkodowanie. :)

    Dziś tamta graczynka ;) jest dofinansowywana przez masę ludzi,
    obnosi się z wyższym wykształceniem (którego mi brak) poszukuje
    możliwości rozdzielania słonej wody na środku oceanu i piasku na
    środku piaszczystej pustyni a za co się weźmie, to popsuje. :)

    Ja nie mam dotacji i jakoś żyję. :)

    Od czasu do czasu wzbudzam zazdrość, bo jednak coś mi udaje się. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 64. Data: 2009-02-19 21:06:33
    Od: Końrad N.S. <n...@e...me>

    napisał w wiadomości news:gnjhel$fk9$2@inews.gazeta.pl...

    > Moja wróżka też ma nawał roboty i wróży z opóźnieniem. :)

    ja się myliłem w mych spekulowaniach. przynajmniej pierwsza doba okazała się
    inną niż oczekiwałem.
    do czego się przyznaję.

  • 65. Data: 2009-02-19 21:12:32
    Od: Końrad N.S. <n...@e...me>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Kurna link
    > http://stooq.pl/q/?s=eurpln&c=1d&t=c&a=lg&b=1

    a rozciągając wykres na 10 lub więcej lat:
    http://stooq.pl/q/?s=eurpln&c=10y&t=c&a=lg&b=1 widzimy, że tu już byliśmy.

  • 66. Data: 2009-02-19 23:13:26
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 19 Lut, 22:12, Końrad N.S. <n...@e...me> wrote:
    > Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomościnews:gnhvtb$dl4$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > a rozciągając wykres na 10 lub więcej
    lat:http://stooq.pl/q/?s=eurpln&c=10y&t=c&a=lg&b=1wi
    dzimy, że tu już byliśmy.

    Euro zaczyna odrabiać to co straciło wczoraj - na zamknięciu 4,76.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 67. Data: 2009-02-19 23:17:58
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Jacek Erazmus wrote:

    > Euro zaczyna odrabiać to co straciło wczoraj - na zamknięciu 4,76.

    Dolar idzie na 4.50, to na euro bedzie grubo ponad 5. grubo.

    --
    in

  • 68. Data: 2009-02-19 23:20:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Erazmus" 1...@v...goo
    glegroups.com

    : Euro zaczyna odrabiać to co straciło wczoraj - na zamknięciu 4,76.

    Ano odrabia. :) I co? Tuskinterwa coś dała? ;)

    -=-

    Czas najwyższy ulokować nadmiar gotówki w nieruchomości,
    które po jakimś czasie też pójdą w górę? :)

    Dobrze, że choć ochłap na S40 uratowałem przed ruiną. :)

    Szkoda, że tak późno -- miałbym za te same pieniądze i S40 i nowy garaż. :)
    (przydałby się na remontowaną Mercedes -- niech żyje wiecznie i niech
    grzebie w odmętach :) przednionapędowce)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 69. Data: 2009-02-19 23:20:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Końrad N.S." gnkhui$g5i$...@o...icpnet.pl

    > a rozciągając wykres na 10 lub więcej lat:
    http://stooq.pl/q/?s=eurpln&c=10y&t=c&a=lg&b=1 widzimy, że tu już byliśmy.

    Zobacz, jakie jest tempo zmian.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 70. Data: 2009-02-19 23:52:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Końrad N.S." gnkhjd$enn$...@o...icpnet.pl

    > ja się myliłem w mych spekulowaniach. przynajmniej pierwsza doba okazała się inną
    niż oczekiwałem.
    > do czego się przyznaję.

    IMO kurs złotówki jest sztucznie trzymany i wszelkie wróżenie
    tu na nic, bo efekt jest zależny od czyjegoś widzimisie, nie
    od ,,giełdy''. Brak gospodarki polskiej sprawia, że jesteśmy
    zabawką cudzych rękach. :)

    Ale prognozy są złe. Europa nie w demoludach będzie szukała zbytu,
    lecz w Azji. :) Możemy zamienić się w skansen, jakim byliśmy ćwierć
    wieku temu. Dla mnie to bez znaczenia -- państwo polskie nie pozwioliło
    mi na życie. Dezycje zapadły w Kosciele, który hojnie wspierałem. :)

    Od zawsze byłem outsiderem (chyba dobrze napisałem) ale teraz to żadna
    siła (nawet złego na eurego) mnie nie pokona. :) (nikt mnie nie namówi
    do wiary w przyszłość tego kraju, tego narodu i tego państwa)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'