  • 1. Data: 2005-05-08 16:32:46
    Temat: Stare banknoty dolarowe
    Od: "N,T,B" <n...@p...onet.pl>

    Pytam na tej grupie, bo z reguły dostaję tu sensowne odpowiedzi.
    Czy stare banknoty dolarowe z "małym" portretem prezydenta są w jakiś sposób
    dyskryminowane? Czy można nimi swobodnie płacić za granicą lub wpłacać do
    polskiego banku?
    Pytam dlatego, że pan w kantorze nie przyjął mi 20 dolarówki tłumacząc, że
    starych banknotów nie skupuje
    Jack

  • 2. Data: 2005-05-08 17:35:01
    Temat: Re: Stare banknoty dolarowe
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    N,T,B wrote:
> [...]
    > polskiego banku?
    > Pytam dlatego, że pan w kantorze nie przyjął mi 20 dolarówki tłumacząc, że

    Jak narazie USA nie wycofało żadnych banknotów z obiegu, a pan w
    kantorze najwyraźniej ma za duży dochód i na klientach mu nie zależy.

  • 3. Data: 2005-05-08 17:53:59
    Od: Marwoc <m...@p...fm>

    -------- Treść oryginalnej wiadomości --------

    > N,T,B wrote:

    > Jak narazie USA nie wycofało żadnych banknotów z obiegu, a pan w
    > kantorze najwyraźniej ma za duży dochód i na klientach mu nie zależy.

    Ja się kiedyś spotkałem z opinią, że w takim Egipcie na ten przykład
    kantory i banki nie przyjmują tych starszych banknotów do wymiany, ale
    ponieważ okazało się, że w Polsce problemem jest kupić nowe banknoty o
    nominałach niższych od 10 USD, więc miałem też i kilka tych starszych (i
    bodajże nawet kilka dwudziestek się zdażyło też takich), ale nie miłem
    jednakoż z wymianą żadnych problemów.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-05-08 19:44:26
    Od: "MALDIs" <r...@p...onet.pl>

    > Pytam dlatego, że pan w kantorze nie przyjął mi 20 dolarówki tłumacząc, że
    > starych banknotów nie skupuje
    > Jack

    Powinien wypłacić ok 18 USD w nowych za starą dwudziestkę

  • 5. Data: 2005-05-08 19:51:37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    MALDIs wrote:

    > Powinien wypłacić ok 18 USD w nowych za starą dwudziestkę

    A niby dlaczego?

  • 6. Data: 2005-05-08 20:02:12
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d5lf36$rm3$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz N,T,B napisał:

> [...]
    > Czy stare banknoty dolarowe z "małym" portretem prezydenta są w jakiś
    > sposób dyskryminowane? Czy można nimi swobodnie płacić za granicą lub

    Na Ukrainie mogą być problemy.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 7. Data: 2005-05-08 21:59:27
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "August" <@www.augustowski.org> napisał w wiadomości

    > Na Ukrainie mogą być problemy.

    No na Ukrainie pokazywanie sie z dwudziestodolarowka moze byc istotnie
    niebezpieczne. Jakis tamtejszy bandzior moze przeciez polaszczyc sie na
    srednia krajowa :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2005-05-11 20:55:56
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d5m1tv$ec2$1@news.onet.pl grupowicz SDD napisał:

    > No na Ukrainie pokazywanie sie z dwudziestodolarowka moze byc istotnie
    > niebezpieczne. Jakis tamtejszy bandzior moze przeciez polaszczyc sie na
    > srednia krajowa :)

    Z bandziorów na Ukrainie znam tylko milicję i inne służby mundurowe :-)

    --
    S pozdravem,
    August