  • 1. Data: 2004-08-03 12:03:46
    Temat: Stan rachunku w bankomatach PKO BP !!!
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    PKO Bank Polski uruchomił kolejną funkcję w sieci bankomatów PKO BP, która
    umożliwia klientom sprawdzanie salda rachunku oraz stanu dostępnych środków.

    Nowa usługa jest dostępna dla blisko 4,2 mln posiadaczy kart debetowych Visa
    Electron, PKO Ekspres, PKO Ekspres z mikroprocesorem, PKO Ekspres z
    wizerunkami Platinium i Aurum i kart dla młodzieży PKO Graffiti wydanej do
    rachunku Superkonto Graffiti.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,6088

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-08-03 12:42:58
    Temat: Re: Stan rachunku w bankomatach PKO BP !!!
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > PKO Bank Polski uruchomił kolejną funkcję w sieci bankomatów PKO BP,
    > która umożliwia klientom sprawdzanie salda rachunku oraz stanu
    > dostępnych środków.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,6088

    faktycznie - przed chwilą sprawdziłem dzisiejszy kwitek z bankomatu
    jest saldo i dostepne srodki - nareszcie :-)
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-08-03 13:48:25
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    napisał w wiadomości news:ceo1ea$po9$1@nemesis.news.tpi.pl:
    > faktycznie - przed chwilą sprawdziłem dzisiejszy kwitek z bankomatu
    > jest saldo i dostepne srodki - nareszcie :-)

    a to usługa bezpłatna ?

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 4. Data: 2004-08-03 15:02:58
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    plusz wrote:

    > a to usługa bezpłatna ?

    zobaczymy na wyciągu :-)
    poniewaz nie jest to odrebny punkt menu bankomatowego tylko z automatu dokladaja
    informacje na kwitku to obstawiam, ze jednak bezplatna
    *** blad ***

  • 5. Data: 2004-08-03 16:00:21
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Michał 'Amra' Macierzyński' wyklawiaturzył/a w niusie
    cenuvl$d94$...@n...onet.pl taką oto treść:

    | Nowa usługa jest dostępna dla blisko 4,2 mln posiadaczy kart

    Jak otwieralem konto we wrzesniu 99, to panienka z okienka mowila "juz
    niedlugo bedzie mozna sprawdzie stan konta w bankomacie":-)

    ->piotr

  • 6. Data: 2004-08-03 16:13:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    [ piotr sut ] <piotr23§§§@§§§tenbit.pl> wrote:
    > Jak otwieralem konto we wrzesniu 99, to panienka z okienka mowila "juz
    > niedlugo bedzie mozna sprawdzie stan konta w bankomacie":-)

    No to ja moge powiedzie, ze juz niedlugo bedzie kilka nowych rzeczy w PKO
    BP. Na poczatek internet - co mialo byc zrobione - to juz zrobili.

    http://www.PRnews.pl

  • 7. Data: 2004-08-03 16:45:34
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik [ piotr sut ] napisał:

    > Jak otwieralem konto we wrzesniu 99, to panienka z okienka mowila "juz
    > niedlugo bedzie mozna sprawdzie stan konta w bankomacie":-)

    Tia, mi w 94 mowili, ze zintegrowany system jest juz, juz, prawie
    wybrany i zaraz bedzie wdrozony. ;-))

    Bartol

  • 8. Data: 2004-08-03 18:34:20
    Od: "Hubert123" <h...@b...poczty.pl>

> [...]
    >Electron, PKO Ekspres, PKO Ekspres z mikroprocesorem, PKO Ekspres z
    >wizerunkami Platinium i Aurum i kart dla młodzieży PKO Graffiti wydanej do

    Oczywiście - Inteligo to nie dotyczy :/
    Jeden bank, ale nadal nie może zintegrować marmuru i elektroniki - dno :-(

    H.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 9. Data: 2004-08-03 19:18:32
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Hubert123" <h...@b...poczty.pl> napisał w wiadomości
    Visa

    > Oczywiście - Inteligo to nie dotyczy :/

    Bo w Inteligo od zawsza bylo sprawdzanie salda w bankomatch...
    euronetu...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2004-08-03 20:56:11
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

> [...]
    > Electron, PKO Ekspres, PKO Ekspres z mikroprocesorem, PKO Ekspres z
    > wizerunkami Platinium i Aurum i kart dla młodzieży PKO Graffiti wydanej do

    To JUŻ wprowadzili ? Kurde, szybcy są.... No to teraz to biją konkurencję na
    głowę...

    Pozdrawiam
    PshemeK