  • Data: 2004-12-23 20:02:59
    Temat: Re: Srebrny Sez@m - pytanie do posiadaczy
    Od: bart <xbartx@_nospam_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurek Zielinski napisał(a):
    > no - co jest
    > każdy w tym banku płaci za co innego?
    >
    > ja:
    > za sezam - 9,95 zł
    > za zlecenie stałe - 1,00 zł
    > za obsługę karty - 2,50 zł
    >
    > nie płacę bezgotówkowo kartami BPH bo miałem tylko płaską

    no więc ja ostatnio mam tak, że płacę 9,95+2+2,5 i generalnie mam to
    gdzieś bo bank na to nie zasługuje - szczególnie tak mocno reklamowana
    przez niego onlinowość i najlepszy system elektroniczny w Polsce to po
    prostu czysta żenada!
    dzisiaj u mnie w województwie nie wiem jak indziej oszalały bankomaty
    (jakiś błąd ogólny czy awaria systemu) i zjadały od razy karty - niezła
    akcja przed świętami nie ma co.
    byłem w tym banku około 3 lata i nie narzekałem i polecałem innym ale
    aktualnie to jest odwrotnie - moim zdaniem to jeden z gorszych jakie
    znam (wszystko zaczęło się od zmiany systemu jakoś na wiosnę tego roku).

    --
    bart