  • Data: 2004-12-24 08:59:03
    Temat: Re: Srebrny Sez@m - pytanie do posiadaczy
    Od: bart <xbartx@_nospam_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek wrote:

    > Chyba nie tylko u Ciebie w województwie :-)
    >
    > Wrocław ok. 11:30
    > Bankomaty - pad, proszę iść do kasy.

    no właśnie doświadczyłeś działania tego banku :) a wyobraź sobie jakbyś
    tylko tam miał konto i potrzebowałbyś na gwałt pieniędzy!!! toż to
    normalnie horror.
    ja np ostatnio miałem to samo w skrócie powiem:
    mam kartę kredytową i zrobiłem duplikat swojej dziewczynie. ale jak ona
    robiła zakupy to nie było tego widać u mnie??? na głównej karcie nie
    widać tego co się dzieje na duplikacie!!! się dowiedziałem, że trzeba
    bankowość elektroniczną uruchomić - no i urochomiliśmy (też się nie
    obyło bez wpadek ze strony banku) i co? i nic!! znaczy dalej nie widać.
    dzwonie do nich a oni na to - czas pokazania się 3 dni robocze!!! jako
    że to był czwartek to czekałem do wtorku. w między czasie chciałem
    przelać pieniądze z KK na konto wbijam się a tu nie widzę mojej KK!!! i
    tak to wygląda ich super-extra-odlotowy elektroniczny najnowocześniejszy
    i najlepszy w Polsce system - po prostu kpina i makabra :(
    dlatego też zdecydowanie nie polecam !!!

    bart
    --
    "Lecz będą biedakiem, jedyne co posiadam to marzenia. Rozsypałem me
    marzenia u twych stóp. Stąpaj miękko, gdyż stąpasz po moich marzeniach."