  • 1. Data: 2007-12-11 20:54:31
    Temat: Sprzedaż akcji PKO BP
    Od: Bredzio <C...@o...pl>

    Witam,
    na wstępie chce przeprosić za infantylność pytania, ale nie mam
    niestety czasu na przeszukanie netu (start od 0 wiedzy w temacie) i
    zostaje mi liczyć na Wasze wskazówki.

    Kupiłem akcje PKO BP w dniu emisji "u miłej Pani w okienku oddziału
    PKO BP". Nie mam pojęcia w jakiej "postaci formalnej" zostały mi one
    sprzedane/przypisane. W każdym razie muszę je sprzedać do czwartku....
    Mógłby ktoś doradzić w jaki sposób należy się do tego zabrać? Dom
    maklerski PKO BP, założenie rachunku inwestycyjnego? Ile to trwa,
    orientacyjnie ile kosztuje? Nie mógłbym, adekwatnie do sposobu kupna,
    przejść się do oddziału PKO BP z dowodem i po prostu zlecić ich
    sprzedaż?

    --
    pozdr
    mb

  • 2. Data: 2007-12-11 22:40:48
    Temat: Re: Sprzedaż akcji PKO BP
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    ty nie wiesz w jakiej postaci je kupiles to my mamy wiedziec?
    jak nie masz zadnej umowy ani akcji na rachunku to swietny zakup
    zreszta jakbys mial to i tak gotowki nie dostalbys do czwartku

  • 3. Data: 2007-12-11 23:24:07
    Od: Bredzio <C...@o...pl>

    On 11 Gru, 23:40, "Damian" <x...@o...pl> wrote:
    > ty nie wiesz w jakiej postaci je kupiles to my mamy wiedziec?
    > jak nie masz zadnej umowy ani akcji na rachunku to swietny zakup
    > zreszta jakbys mial to i tak gotowki nie dostalbys do czwartku

    Witam raz jeszcze, tym razem z domu - już przy papierach.
    Dokument jawi się pod nazwą "Umowa Lokaty Prywatyzacyjnej" (wydaje mi
    się, rodzaj umowy był w 100% zdeterminowany sytuacją i wszyscy
    "dostawali" akcje w oparciu o tylko i wyłącznie taką umowę).

    Jest też informacja, że upoważniam PKO BP do otwarcia w moim imieniu
    Rachunku Rejestrowego w Bankowym Domu Maklerskim PKO BP. I chyba
    właśnie tam przyjdzie mi szukać moich akcji. Pytanie zostają aktualne.
    Uderzać od razy do BDM? Jakie koszty?

    --
    pozdr
    mb

  • 4. Data: 2007-12-12 05:01:29
    Od: Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl>

    Nigdy nie mogę się nadziwić jak ludzie przeceniają znaczenie internetu.
    Skoro już wiesz z kim podpisałeś umowę i gdzie są Twoje akcje to chyba
    prościej do nich zadzwonić i po paru minutach mieć kompetentną odpowiedź
    niż liczyć na to, że akurat ktoś kto przeczyta Twoją prośbę będzie coś
    sensownego umiał dodradzić i do tego będzie miał na to ochotę. Jeśli chodzi
    o mnie to nic nie doradzę, bo akurat nic nie wiem na ten temat a nie
    dlatego, że mi się nie chce.

    --
    "Podwładny winien mieć przed obliczem przełożonego
    wygląd lichy i durnowaty tak,

    Ukaz cara Rosji, Piotra I z 2 grudnia 1708r.

  • 5. Data: 2007-12-12 11:02:02
    Temat: Re: Sprzeda? akcji PKO BP
    Od: "Kaza" <k...@k...com.pl>

    Hej,

    Trzeba isc z "kwitem" do najblizszego biura maklerskiego (osobiście polecam
    WBK - wysoko w rankingach) i zamienic "kwit" na akcje widoczne na rachunku
    maklerskim, a nastepnie dac zlecenie sprzedazy. Jak Ci zalezy na szybkiej
    kasie to po kursie dnia.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2007-12-12 12:45:54
    Od: Bredzio <C...@o...pl>

    On Dec 12, 6:01 am, Szymuś <pwdi_@_friko3.onet.pl> wrote:
> [...]
    > sensownego umiał dodradzić i do tego będzie miał na to ochotę. Jeśli chodzi
    > o mnie to nic nie doradzę, bo akurat nic nie wiem na ten temat a nie

    I tu się mylisz. Każdy instytucja poleci mi rozwiązanie, na którym
    może coś zarobić - nie koniecznie najlepsze. Natomiast wyważanie
    otwartych drzwi, to domena ludzi łupanego kamienia - gdzie każdy
    rozwiązywał te same problemy... nie mam teraz czasu bardziej się
    rozpisywać

    --
    mb

  • 7. Data: 2007-12-12 12:48:16
    Od: Bredzio <C...@o...pl>

    On Dec 12, 12:02 pm, "Kaza" <k...@k...com.pl> wrote:
> [...]
    > maklerskim, a nastepnie dac zlecenie sprzedazy. Jak Ci zalezy na szybkiej

    dzięki wielkie

    --
    pozdrawiam
    mb

  • 8. Data: 2007-12-14 15:20:20
    Od: Kuba <k...@a...w.sygnaturce.pl>

    Bredzio pisze:

    > I tu się mylisz. Każdy instytucja poleci mi rozwiązanie, na którym
    > może coś zarobić

    Jeśli porady udzielane w usenecie przez anonimowe osoby uznajesz za
    optymalne, zaś te z realnego świata wyłącznie na zasadzie "ktoś
    chce mnie wydymać" to gratuluję takiego spojrzenia na życie.
    Zresztą nie dziwię, się że potem przerasta Cię temat sprzedaży
    akcji które sam kiedyś kupiłeś.

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo