  • 1. Data: 2007-12-11 21:03:31
    Temat: Chce otworzyć konto w Millenium!!!
    Od: Michał R. <m...@s...pl>

    witam

    Chce otworzyć konto w Millenium!!!

    będę to robił przez internet bo jakaś promocja jest

    1) ile czasu mi zajmie to otwieranie czy do konca roku sie wyrobie patrząc
    na to że dokument musi kurier przywieżć odwieżć itp.

    2) czy konieczna bedzie wizyta w oddziale?

    jak długo to potrwa chciałem sie uwinąć do końca roku!!!!

  • 2. Data: 2007-12-12 06:57:47
    Temat: Re: Chce otworzyć konto w Millenium!!!
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > 2) czy konieczna bedzie wizyta w oddziale?
    >
    > jak długo to potrwa chciałem sie uwinąć do końca roku!!!!

    Wchodzisz na:
    http://finanse.netwaluta.pl/millennium/0/0/1/

    Wypełniasz wniosek, w ciągu kilku dni przyjeżdza kurier z 2 umowami.
    Podpisujesz i kurier zabiera umowy.

    W ciągu tygodnia powinieneś dostać pocztą jedną podpisaną przez bank umowę i
    kartę płatniczą.

    Nie musisz odwiedzać oddziału.

    Czasami się to przedłuża, ale do końca roku powinnni się wyrobić.

    --
    Patryk