    From: Bredzio <C...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Sprzedaż akcji PKO BP
    Date: Tue, 11 Dec 2007 12:54:31 -0800 (PST)

    Witam,
    na wstępie chce przeprosić za infantylność pytania, ale nie mam
    niestety czasu na przeszukanie netu (start od 0 wiedzy w temacie) i
    zostaje mi liczyć na Wasze wskazówki.

    Kupiłem akcje PKO BP w dniu emisji "u miłej Pani w okienku oddziału
    PKO BP". Nie mam pojęcia w jakiej "postaci formalnej" zostały mi one
    sprzedane/przypisane. W każdym razie muszę je sprzedać do czwartku....
    Mógłby ktoś doradzić w jaki sposób należy się do tego zabrać? Dom
    maklerski PKO BP, założenie rachunku inwestycyjnego? Ile to trwa,
    orientacyjnie ile kosztuje? Nie mógłbym, adekwatnie do sposobu kupna,
    przejść się do oddziału PKO BP z dowodem i po prostu zlecić ich
    sprzedaż?

    --
    pozdr
    mb