  • 1. Data: 2007-12-11 11:24:28
    Temat: Fw:płatność kartą-dwa razy zabrało;/
    Od: "Rafał Krzymowski" <r...@w...pl>

    Roman Sąsiada <n...@...hate.spam> writes:

    > No tak, ale ja przedpiścę zrozumiałem tak, że nie da się dwa razy
    > zrealizować transakcji bez interwencji użytkownika w postaci podania
    > PINu

    Tylko kto ma taka karte? Normalne (no, wzglednie) karty moga miec
    preferowany PIN, ale nie jest on wymagany (jesli np. terminal nie
    ma pinpada).

    A nawet jesli ma pinpad, to wszystko zalezy od konfiguracji terminala
    - sa takie, gdzie mozna zignorowac pytanie o pin i terminal drukuje
    wtedy normalne pole na podpis.
    --
    Krzysztof Halasa