  • 1. Data: 2007-12-11 17:38:40
    Temat: Przelew na konto do banku w Austrii - jak najszybciej z Polski?
    Od: "Dominik" <N...@o...pl>

    jak w temacie.
    Jak najszybciej przelac (wplacic) na konto w banku w Austrii - konkretnie
    Bank Austria Creditanstalt AG

    Przed chwila sie dowiadywalem w mBanku i oni realizuja przelew zagraniczny
    do 2 tygodni (zalezy od ilosci bankow posredniczacych)

    moze ktos ma jakies doswiadczenia z takimi przelewami?
    albo moze ktos wie czy np. z konta w Niemczech ile taki przelew by "szedl"

    z gory dzieki za wszelkie info.

  • 2. Data: 2007-12-11 18:14:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 11 Dec 2007 18:38:40 +0100, w <fjmipb$5u3$1@inews.gazeta.pl>, "Dominik"
    <N...@o...pl> napisał(-a):

    > Jak najszybciej przelac (wplacic) na konto w banku w Austrii - konkretnie
    > Bank Austria Creditanstalt AG

    W każdym banku obsługującym SWIFT-a.

    Najprościej założyć konto walutowe w Multibanku (jest free), wpłacić w kasie i
    przelać przez net/w oddziale. Nie pamiętam opłat, ale AFAIR dla kwot do 2000zł
    prowizja wyniesie ok. 20zł+5zł (komunikat swift)+5zł (chyba za potwierdzenie).

  • 3. Data: 2007-12-11 18:23:45
    Od: "zbyszek" <znowacki@na_serwerzepoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dominik" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
    > jak w temacie.
    > Jak najszybciej przelac (wplacic) na konto w banku w Austrii - konkretnie
    > Bank Austria Creditanstalt AG

    Kredyt Bank - o ile założysz rachunek

  • 4. Data: 2007-12-11 18:32:39
    Od: "Nieustraszony Lowca Trolli" <l...@o...eu>

    >W każdym banku obsługującym SWIFT-a.

    Bzdura.
    VW bank ma NIemiecki system i NIE używa swifta bo przelew doCABA jest
    traktowany jako WEWNĘTRZNY.
    Kasa i 1 min jest na koncie.

    JKA

  • 5. Data: 2007-12-11 22:57:19
    Od: " fotech" <e...@g...pl>

> [...]
    >
    > Przed chwila sie dowiadywalem w mBanku i oni realizuja przelew zagraniczny
    > do 2 tygodni (zalezy od ilosci bankow posredniczacych)

    zapewniam Cie, że przelew z mabanku pojdzie max 3-4 dni robocze, a nie 2
    tygodnie jak ci ktos powiedział idiotycznie.
    Jak chcesz miec szybciej, mozesz bez otwierania rachunku iść do PKO SA (z
    żubrem) i zlecić z data waluty na jutro, będziesz miał to pojutrze
    gdziekolwiek w EUropie. Koszt będzie 0,50% tj 2x wiecej niż zwykły w mbanku
    + koszty pośredniczacych banków jakies 50-70 zł. Jeśli to euro, to
    korzystniej będzie kupić je w kantorze niz w banku.

    Wojtek

  • 6. Data: 2007-12-12 06:29:58
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Użytkownik " fotech" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > + koszty pośredniczacych banków jakies 50-70 zł. Jeśli to euro, to
    > korzystniej będzie kupić je w kantorze niz w banku.

    w życiu nie idź do PKO SA, zapłacisz za przelew parę set złotych, ja płacę
    albo w PKO BP, ale trzeba miec konto i kosztuje 25 zł, albo BZ WBK, tez
    trzeba miec konto

  • 7. Data: 2007-12-12 11:03:45
    Od: j_jasiu <m...@g...com>

    On 11 Gru, 18:38, "Dominik" <N...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > moze ktos ma jakies doswiadczenia z takimi przelewami?
    > albo moze ktos wie czy np. z konta w Niemczech ile taki przelew by "szedl"

    Bank BPH jest w GRUPIE UCI, która ma pod sobą BACA, BPH był kiedyś w
    grupie BACA i z tego co pamiętam było chyba bezpośrednie połączenie i
    transfery do BACA w Austrii. Realizujesz tam przelew zagraniczny i
    idzie on swift'em lub wewnętrznym rozliczeniem (nie pamiętam
    dokładnie). Będzie najszybciej bo to bank w Grupie.

  • 8. Data: 2007-12-12 11:04:50
    Od: j_jasiu <m...@g...com>

    On 12 Gru, 12:03, j_jasiu <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > idzie on swift'em lub wewnętrznym rozliczeniem (nie pamiętam
    > dokładnie). Będzie najszybciej bo to bank w Grupie.

    Bez Banków pośredniczących.