  • 1. Data: 2002-11-10 19:17:27
    Temat: Sprawozdania GE Capital Bank S.A.
    Od: "Jakub Bryl" <j...@R...poczta.onet.pl>

    Witam wszystkich!

    Czy ktoś przypadkiem nie wie gdzie mogę zdobyc sprawozdania finansowe GE
    Capital Bank S.A. z lat 1998-2001? Na ich stronie prawie nic nie ma, są
    tylko dane finansowe na poprzednie półrocze. W oddziale w Poznaniu
    oczywiście nic nie mają, a co ciekawsze Pani z okienka nie znała nawet
    e-maila lub osoby z PR w centrali do której mółbym się zwrócić. Szukałem na
    stronei samego GE, ale tam wyniki finansowe nie są podzielone na
    poszczególne kraje (firmy) :((( Co robić? Sprawa jest dosyć gardłowa (termin
    zaliczenia na studiach się zbliża...)

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Bryl e-mail: j...@p...onet.pl
    "Któż umie tak jak Polak mówiąc milczeć, milcząc pić, tak

  • 2. Data: 2002-11-10 22:55:49
    Temat: Re: Sprawozdania GE Capital Bank S.A.
    Od: s...@p...onet.pl

    Po prostu zadzwoń do centrali do działu PR i poproś o przysłanie e-mailem.
    Sądze, że nie powinno być problemów z informacjami ściśle jawnymi.

    Jak coś to przypomnij zapis PB o konieczności wywieszania w oddziałach
    spawozdań finasowych.

    cześć

  • 3. Data: 2002-11-11 12:58:17
    Od: Dawid Świtała <c...@o...pl>

> [...]
    > Sądze, że nie powinno być problemów z informacjami ściśle jawnymi.
    >
    > Jak coś to przypomnij zapis PB o konieczności wywieszania w oddziałach

    Tylko za ostatni rok obrachunkowy drogi kolego ... ;)))
    Ale powalczyć możesz :))

    --
    Pozdrawiam,
    Dawid Świtała, Poznań;