  • 1. Data: 2002-11-10 18:16:37
    Temat: mBank - chyba znowu nie osiagna zalozen
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://beta.prnews.pl/html/display?article=751

    Dla przypomnienia - 2001 rok - trafili z 1 mld, (ale droogo okupiony byl to
    sukces). W tym roku - chyba tez sie nie uda. O 1,6 mld - jest mowa od maja
    bodaj jak pamietam. Tutaj info z wrzesnia, mamy dokladnie prawie 3 miesiace
    pozniej i.. dalej jest mowa o 1,6 mld (ale za to ile klientow :) Ogolnie -
    bylo o 1,65 mld - ale 1,7 jeszcze nie :)

    Co wiecej:

    "Żeby mBank zaczął przynosić zyski musimy mieć 3 mld zł depozytów, 500 tys.
    rachunków i 500 mln zł udzielonych kredytów"

    Oraz http://beta.prnews.pl/html/display?article=763

    Masowy bank, jakim jest mBank - chcemy mieć za rok 650 tys. rachunków -
    będzie zapewne mniej rentowny od MultiBanku, jeśli chodzi o zysk brutto,
    choć bardziej efektywny, jeśli chodzi o zwrot z inwestycji. Natomiast
    MultiBank, koncentrując się na grupie klientów i produktach, które opisałem,
    przyniesie w długim okresie większą masę zysku, ale nieco mniejszy zwrot.
    Pod koniec przyszłego roku mBank osiągnie zysk operacyjny. W 2006 roku
    powinien osiągać zysk brutto na poziomie 100 mln zł. Zyski w Multibanku
    pojawią się pod koniec 2004 roku.

    Tak jakos mi to sie znalazlo przy pisaniu jednej rzeczy :)

    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow