  • 1. Data: 2002-11-10 20:50:52
    Temat: Przelew z zagranicy na konto zlotowkowe
    Od: "0xE477" <0...@i...pl>

    Posiadam "normalne" konto w jednym z polskich bankow.
    Ktos z rodziny przebywajacy chwilowo w Niemczech
    chcialby mi przeslac jakas drobna kwote na swieta. I tu
    sie pojawia moje pytanie: czy na moje konto bedace
    kontem zlotowkowym, ktos moze przelac pieniadze
    z zagranicy ? Czy bank dokona odpowiedniego
    przeliczenia zgodnie z aktualnym kursem danej waluty ?
    Czy tez taki przelew z zagranicy na moje konto w
    ogole nie jest mozliwy ?

  • 2. Data: 2002-11-10 21:54:49
    Temat: Re: Przelew z zagranicy na konto zlotowkowe
    Od: "M. R" <m...@N...gazeta.pl>

    0xE477 <0...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > przeliczenia zgodnie z aktualnym kursem danej waluty ?
    > Czy tez taki przelew z zagranicy na moje konto w

    to zalezy od banku, najczesciej jest to mozliwe, a bank za przeliczenie walut
    pobiera prowizje 10-20zl. Szczegolow dowiedz sie w banku, o ktorym piszesz.

  • 3. Data: 2002-11-11 04:24:30
    Od: "0xE477" <0...@i...pl>

    > to zalezy od banku, najczesciej jest to mozliwe, a bank za przeliczenie
    walut
    > pobiera prowizje 10-20zl. Szczegolow dowiedz sie w banku, o ktorym
    piszesz.

    Dzieki.
    ps. Bank to "Bank Gospodarki Zywnosciowej" - Integrum BGZ.

  • 4. Data: 2002-11-13 13:52:06
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@u...com.pl>

    0xE477 wrote:

> [...]
    > przeliczenia zgodnie z aktualnym kursem danej waluty ?
    > Czy tez taki przelew z zagranicy na moje konto w

    Ja rok temu odbierałem z NatWest na Ekstrakonto. Jedyna prowizja to 14
    GBP, jaką zapłacił mój brat za transfer, chyba, że była jakaś ukryta
    prowizja w kursie GBP/PLN. OTOH i tak nawet uwzględniając wszelkie
    prowizje było jakieś 3 gr na funciaku lepiej niż w kantorze...

    Przemek

  • 5. Data: 2002-11-14 20:12:09
    Od: "0xE477" <0...@i...pl>

    > prowizja w kursie GBP/PLN. OTOH i tak nawet uwzględniając wszelkie
    > prowizje było jakieś 3 gr na funciaku lepiej niż w kantorze...

    Dzieki za odpowiedz.