  • 1. Data: 2002-11-10 15:40:43
    Temat: W którym banku najłatwiej założyć konto?
    Od: "kurczak" <k...@a...waw.pl>

    Muszę założyć konto w banku.Może ktoś mi doradzi.W którym banku jest to
    najprostsze?
    Gdzie nie trzeba deklarować stałych wpłat i minimalna kwota wymagana przy
    otwarciu konta jest najniższa?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-11-10 15:57:52
    Temat: Re: W którym banku najłatwiej założyć konto?
    Od: "minik" <m...@m...net>

> [...]
    > najprostsze?
    > Gdzie nie trzeba deklarować stałych wpłat i minimalna kwota wymagana przy

    Praktycznie w kazdym.

  • 3. Data: 2002-11-10 16:13:52
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości

    > Praktycznie w kazdym.

    W CitiHandlowym trzeba deklarowac i o ile dobrze pamietam w PBK BPH tez.
    Jednak mysle ze bez problemow znajdziesz bank ktory nie stawia takich
    warunkow.

    Nie napisales natomiast czy wplaty sa jedynym kryterium wyboru - jesli tak
    to z powodzeniem mozesz skusic sie na jakis bank wirtualny (Inteligo,
    mBank), mozesz zapoznac sie z oferta MultiBanku (www.multibank.pl)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-11-10 17:07:46
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > mozesz zapoznac sie z oferta MultiBanku (www.multibank.pl)

    Jezeli nie jest studentem to akurat Multi ma wysokie wymagania
    co do regularnych wplat - bodajze 1000 zl miesiecznie

  • 5. Data: 2002-11-10 17:15:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Wilczek wrote:

    > Jezeli nie jest studentem to akurat Multi ma wysokie wymagania
    > co do regularnych wplat - bodajze 1000 zl miesiecznie
    >
    > ??

    Interesujące. A nie chodzi Ci przypadkiem o wymagania do ichniej VC?

    KJ

  • 6. Data: 2002-11-10 17:27:12
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Interesujące. A nie chodzi Ci przypadkiem o wymagania do ichniej VC?

    Raczej Wilczkowi o to chodzilo ;) A poki co VC nie jest obowiazkowa wiec i
    wplaty mozna sobie darowac :)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-11-10 17:56:32
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    JaKi pisze:
    >W CitiHandlowym trzeba deklarowac i o ile dobrze pamietam w PBK BPH tez.

    Zadeklarować można. Wpływów być nie musi (żeby tylko wystarczyło na
    prowadzenie rachunku:). Stałe wpływy ważne są przy ubieganiu się o
    kredyt. Przynajmniej kiedyś tak było w Pekao.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 8. Data: 2002-11-10 21:39:06
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Raczej Wilczkowi o to chodzilo ;) A poki co VC nie jest obowiazkowa wiec i
    > wplaty mozna sobie darowac :)

    NIE!
    Nie o to Wilczkowi chodzilo :-))

    cytuje http://www.multibank.pl/on/multikonto.jhtml

    "jedyny nasz wymóg, to żeby średnia wpływów w kwartale była nie
    mniejsza niż 1000 złotych miesięcznie - czyli wystarczy, że raz
    na 3 miesiące wpłacisz 3000 złotych"

    czyli wplacajac raz na kwartal np. 4K nie "przysluguje" VC
    natomiast spelnione zostaja kryteria utrzymania konta

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2002-11-10 21:55:14
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > "jedyny nasz wymóg, to żeby średnia wpływów w kwartale była nie
    > mniejsza niż 1000 złotych miesięcznie - czyli wystarczy, że raz

    A dokladniej:

    http://www.multibank.pl/on/faq.jhtml?fid=3009&path=3
    001

    Bez deklarowania stałych wpłat można otworzyć rachunek w przypadku
    MultiKonta jestem. W przypadku MultiKonta ja i MultiKonta my wymagamy wpłat
    nie rzadziej niż raz na trzy miesiące, a średnia wpływów na rachunek nie
    może być niższa niż 1000 złotych dla MultiKonta ja i 2000 złotych dla
    MultiKonta my miesięcznie w danym kwartale.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-11-11 09:14:45
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    JaKi wrote:
    > Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    [...]
    Wot, ciekawostka. Otworzyłem Multikonto ja, ale raczej nie było tam
    takiego ruchu jak wymagają i nic....

    KJ